Szukam psychologa ...

1. Data: 2003-08-09 22:16:37

Temat: Szukam psychologa ...
Od: "Raladan" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ktory chcialby troche ze mna pokorespondowac. Od wielu lat jestem
pograzony w depresji, wykanczajacej depresji, zamiast zyc - wegetuje i
chyba juz tak dlugo nie pociagne. Musze z kims o tym porozmawiac. Nie
szukam prostych odpowiedzi na moje problemy, chcialbym tylko by ktos
mnie wysluchal i powiedzial mi co o mnie sadzi. Czy to ja powoduje ze
np: w ogole nie mam przyjaciol a nawet znajomych ze o dziewczynie nie
wspomne ? Czy po prostu "zycie mi sie tak uklada".

1. Data: 2003-08-10 00:23:59

Temat: Re: Szukam psychologa ...
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raladan" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
Od wielu lat jestem
| pograzony w depresji, wykanczajacej depresji, zamiast zyc - wegetuje i
| chyba juz tak dlugo nie pociagne.

tobie nie jest potrzebny psychlog, tobie jest potrzebny ktos, kto tez ma te same
problemy co ty lub je przeszedł !!!! 100%

Musze z kims o tym porozmawiac.

Jezeli masz ochotę zx kimśporozmawiać, wal spokojnie do mnie na priv.! - ta
korespondencja nigdy nie ujrzy światła! a z pewnosicią, bedziedz wysluchany, pod
warunkie, zem bedziesz wobec samego siebie uczciwy

Nie
| szukam prostych odpowiedzi na moje problemy, chcialbym tylko by ktos
| mnie wysluchal i powiedzial mi co o mnie sadzi.

Nie znam cię, ale na pewno masz problemy (ni-ważne jakie) - są one poważne i nie
należy ich lekceważyć!

Czy to ja powoduje ze
| np: w ogole nie mam przyjaciol a nawet znajomych ze o dziewczynie nie
| wspomne ? Czy po prostu "zycie mi sie tak uklada".

WIESZ CO - MOŻE ŻYJESZ W NIEODPOWIEDNIM ŚRODOWISKU - tak się często zdarza - jeżeli
masz ochotę na dalszą korespondencję walo śmiało - drzwi otwarte, kimkolwiek jesteś!
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-08-10 04:25:31

Od: "ula" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raladan <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> szukam prostych odpowiedzi na moje problemy, chcialbym tylko by ktos
> mnie wysluchal i powiedzial mi co o mnie sadzi.

chetnie poslucham i powiem ci co mysle.

>Czy to ja powoduje ze
>np: w ogole nie mam przyjaciol a nawet znajomych ze o dziewczynie nie
>wspomne ? Czy po prostu "zycie mi sie tak uklada".

zycie tak sie nie uklada, to ty je ukladasz, musisz cos w tym "ukladaniu"
zmienic.

ula

1. Data: 2003-08-10 08:16:47

Od: zielsko <4zielsko@WYNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 w <bh3s3h$70d$1@nemesis.news.tpi.pl> użytkownik Raladan napisał:

> ... ktory chcialby troche ze mna pokorespondowac. Od wielu lat jestem
A czemu nie przespacerujesz się do jakiegoś? W Bielsku nie mam psychologów?

Pozdrawiam.
--
Paweł Zioło
http:\\fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-08-10 17:44:58

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raladan" w wiadomości news:bh3s3h$70d$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

> Czy to ja powoduje ze np: w ogole nie mam przyjaciol
> a nawet znajomych ze o dziewczynie nie wspomne ?
> Czy po prostu "zycie mi sie tak uklada".

To Ty powodujesz (odpowiadam postrzegajac te sytuacje przez pryzmat
wlasnych doswiadczen). Pytanie tylko dlaczego sie odgradzasz od innych
ludzi...

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

wpadlam w dol....
było o miłości itp
TEST- SZANSE NA PRACĘ, kwestionariusz do przemyślenia
Dlaczego...
Teoria spiskowa