Szukam tekstow - psychologia w sprzedazy, zarzadzaniu, marketingu

1. Data: 2000-05-17 11:01:20

Temat: Szukam tekstow - psychologia w sprzedazy, zarzadzaniu, marketingu
Od: ADAM KURON <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam tekstow nt. psychologii w praktyce.
W szczegolnosci interesuja mnie aspekty tej dziedziny w sprzedazy, zarzadzaniu,
marketingu.Czy znacie ciekawe miejsca w sieci? Moze macie dokumenty o podobnej
tematyce
w formie plikow.

1. Data: 2000-05-17 11:24:02

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zarzadzaniu,
> marketingu.Czy znacie ciekawe miejsca w sieci? Moze macie dokumenty o

Witaj
Wejdź na stronę Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego, może tam coś
znajdziesz. www.gwp.gda.pl
Pozdrawiam Monika

---

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Zazdrosc ???
SM
SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!
Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
testy!