Zazdrosc ???

1. Data: 2000-05-17 09:38:59

Temat: Zazdrosc ???
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki malutki problem i chciałbym się kogoś poradzić.

A wiec moja dziewczyna ma kumple Magdę to jest jej dobra koleżanka i wczoraj
właśnie się spotkały i Magda zaczęła rozmawiać o mnie i mojej dziewczynie i
w pewnym momencie powiedziała ze widzi moja dziewczynę z zupełnie kimś innym
niz. ja i ze do siebie nie pasujemy (spotykamy się już 8 miesięcy).
No i właśnie czy to jest zazdrość ze strony Magdy czy tylko dobra rada
kumpli. Moja dziewczyna mi o tym powiedziała, ale nie kazała nic mówić
Magdzie i nie kazała się przejmować tym co ona mówi, bo tak nie jest. Ale
może powinienem porozmawiać z Magda.
Poradźcie, co zrobić i czemu nagle Magda tak zaczęła mówić.

Ps. to bylo już drogi raz pierwszy raz to było około 3 miesięcy temu.

1. Data: 2000-05-17 14:15:52

Temat: Re: Zazdrosc ???
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dafy wrote:

> No i właśnie czy to jest zazdrość ze strony Magdy czy tylko dobra rada
> kumpli.

To jest wlasnie tzw. kobieca przyjazn...

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 18:21:13

Temat: Odp: Zazdrosc ???
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnie rzecz ujmując to ta Magda widzieć sobie może ...
Jeżeli Tobie i Twojej dziewczynie wszystko odpowiada to wystarczy powiedzieć
wspaniałej koleżance ( która w zasadzie może miec dobre zamiary tylko że
twoja dziewczynę widzi ze swoim własnem ideałem ...)aby nie siała
zamieszania w momecie kiedy wszystko jest w najlepszym porzadku . Jeżeli nie
posłucha to musisz na nia uważac bo może stara się was skłucić , ale wówczas
broń boże nie staraj się od nie odwrócic swojej dziewczyny ...
Kinga

1. Data: 2000-05-17 19:50:58

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dafy wrote in message ...
> [...]
>może powinienem porozmawiać z Magda.
>Poradźcie, co zrobić i czemu nagle Magda tak zaczęła mówić.

Rozne moga byc przyczyny.
Moze ona byc zazdrosna o Ciebie, moze zazdraszcza Twojej dziewczynie, ze ma
chlopca, a moze jest ona zwykla intrygantka, ktorej przyjemnosc sprawia
poklocenie innych.
Dobra rada? Watpie.
Staraj sie przekonac swoja dziewczyne, ze najlepiej bedzie, jesli Ty
pomowisz z jej przyjacilka, aby wszystko wyjasnic.

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-05-17 20:41:14

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Dafy" d...@g...pl napisal:

> [...]
>może powinienem porozmawiać z Magda.
>Poradźcie, co zrobić i czemu nagle Magda tak zaczęła mówić.

Wiesz co jest najciekawsze w tym wszystkim? Powod dlaczego Twoja dziewczyna Ci
o tym powiedziala. Przyjaciolki/ciele prowadza rozne rozmowy i oczywiscie
zdarzaja sie kolezanki/dzy, ktorzy maja w takich numerach swoj ciemny interes,
ale najciekawsze jest to, dlaczego Twoja dziewczyna powiedziala Ci, co Magda
sadzi na Wasz temat. Jakie to ma znaczenie co ona sadzi? Takich opinii slyszy
sie w zyciu mnostwo. Jesli sa niemile dla drugiej osby, to sie ich raczej nie
powtarza. Byc moze Twoja dziewczyna polega na zdaniu Magdy bardziej niz na
swoim, a moze sama ma watpliwosci, co do Waszego zwiazku i to jest jej sposob,
zeby Ci je zakomunikowac.
Nie znajac tych osob nic nie da sie powiedziec na pewno.

Magdalena

1. Data: 2000-05-17 21:43:21

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dafy <d...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
TMtU4.78208$O...@n...tpnet.pl...

Witam ,

> Mam taki malutki problem i chciałbym się kogoś poradzić.
>
> A wiec moja dziewczyna ma kumple Magdę ..........

"Jeszcze się taki nie urodził
coby wszystkim wygodził. "

>..........Ale
>może powinienem porozmawiać z Magda.

W żadnym wypadku. Chyba , że pożyczyłeś od niej
stówę a do wypłaty daleko. :-)

>Poradźcie, co zrobić i czemu nagle Magda tak zaczęła mówić.

Umów się z Magdą do kina.
Twoja dziewczyna przestanie Ci zawracać głowę
koleżankami i tym co mówią o Tobie.

pozdr. - Butrym

1. Data: 2000-05-18 11:23:36

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Dafy" <d...@g...pl> wrote in message
> Poradźcie, co zrobić i czemu nagle Magda tak zaczęła mówić.
Widze dwie mozliwosci:
Kolezenka chce zajac miejsce kolezenki
lub
testuja Ciebie jak sie zachowasz!

A.

SM
SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!
Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
testy!
szukam