Szum w uszach

1. Data: 2002-07-23 11:27:34

Temat: Szum w uszach
Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Znajomej szumi od czasu do czasu szumi w uszach. Ja nie doswiadczylem czegos
podobnego wiec nie wiem na czym to polega i czym jest spowodowane. Szum
utrzymuje sie przez kilka a nawet kilkanascie godzin. Jak sie mozna pozbyc
tego przykrego wrazenia.

Pozdrawiam i dziekuje

Horche

2. Data: 2002-07-23 13:30:27

Temat: Re: Szum w uszach
Od: "Hexenmeister" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horche" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> utrzymuje sie przez kilka a nawet kilkanascie godzin. Jak sie mozna pozbyc

Powinna wyjsc z lasu
;)))

A powaznie to niech tego nie bagatelizuje i skonsultuje sie z laryngologiem.

HM

3. Data: 2002-07-24 13:04:23

Od: "Mr Myszek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomej szumi od czasu do czasu szumi w uszach.

Prosze powiedziec to lekarzowi, to moze byc cos bardzo prymitywnego ale tez
moze byc objawem powaznej choroby (np. nadcisnienie). Do lekarza, powinien
potraktowac to powazniej niz moj poprzednik (Hexenmaister).
--
Z radosnym ...
Mr Myszek

4. Data: 2002-07-24 16:06:16

Od: "Palaton" <p...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Horche" <h...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> utrzymuje sie przez kilka a nawet kilkanascie godzin. Jak sie mozna pozbyc

Laryngologa,Kardiologa,Neurologa,Chirurga
idt.Przeswietlali mi glowe wpuszczali jakies plyny do krwi wkladali do
ogromnego rentgena trzesli mna i przeswietlali,jekies rezonansy,badanie
ultradzwiekami tarczycy itd bylo tego jeszcze wiecej tzn badan.
Tak w skrocie powiem-nic to nie dalo.Chodzilem tez do
znachorow,uzdrawiczy,akupresury itp. i nic nie pomoglo.
A ile pieniedzy stracilem to szkoda gadac.Zapisalem sie do
tzw.Selbsthilfgrupppe (pomagamy sobie wzajemnie) tez beznadzieja.Moze i to
cos powaznego-(nie jestem lekarzem) ale jak to jest Tinnitus to oszczedz tej
znajomej tej drogi ktora ja przeszedlem.

5. Data: 2002-08-08 11:47:49

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MNie od poltora. Ale juz sie przyzwyczailem i praktycznie tego nie czuje.
Ale tak czy siak warto odwiedzic lekarza - szum w uszach moze byc objawem
roznych chorob, czasem zas jest to np. lekkie uszkodzenie sluchu po infekcji
wirusowej albo leczeniu niektorymi antybiotykami (mowie to jako laik, lekarzem
nie jestem). Niektorym pomaga zazywanie preparatow opartych na milorzebie
japonskim (bilobil dla przykladu) ktory poprawia krazenie - ale kuracja trwa
kilka miesiecy. Inni zazywaja betaserc (chyba tak sie to nazywa) Mi nie pomoglo
ani jedno ani drugie :(.

--
Smuggler
Jest wielka roznica pomiedzy "robie cos i dostaje za to kase" a "robie cos, BO

Przepuklina
łysienie androgenowe a lek homeopatyczny
intuitor
eutanazja
vilcacora