Szum w uszach po basenie

1. Data: 2003-09-04 07:10:58

Temat: Szum w uszach po basenie
Od: "marcin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od ok 2 tygodni chodze na basen regularnie tzn 3 razy w tyg. Ostani raz
bylem wczoraj. Staram sie przeplywac ok 1000m. Po wczorajszej wizycie na
basenie ciagle odczuwam szum w uszach oraz lekkie klucie. Tak jak b byly
zapchane czy cos w tym rodzaju. Zdarzalo sie to juz pare razy ale poskakalem
sobie na jednej nodze drugiej i woda wylatywala. Tym razem mam problem bo od
wczoraj nic sie nie zmienilo. Nadal mi szumi w uszach czuje lekkie klucie.
Jestem taki osowialy nie moge sie skoncentrowac na niczym, troche pobolewa
mnie glowa. Zastanawiam sie czy nie wybrac sie do laryngologa. A moze ktos z
was ma jaks swoja teorie na temat tej sytuacji??? Bardzo bym prosil o
jakies wskazowki.
Pozdrwaiam
Marcin

2. Data: 2003-09-04 08:00:02

Temat: Re: Szum w uszach po basenie
Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylem wczoraj. Staram sie przeplywac ok 1000m. Po wczorajszej wizycie na
> basenie ciagle odczuwam szum w uszach oraz lekkie klucie. Tak jak b byly

Może to początek zapalenia ucha? Nie przewiało Cię? Spróbuj Otinum /w aptece
bez recepty/ a jak nie pomoże to lepiej idź do laryngologa.

Pozdrawiam

Wiewióra

Skierowanie...
Korygowanie wady wzroku u niemowlaka
Co to jest gazometria?
szkła progresywne
oczka/tears krople , okres waznosci/ soczewki