Szumczyk forever!

11. Data: 2013-10-23 03:12:42

Temat: Re: Szumczyk forever!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adrenalinka wrote:

> Taniocha pod publiczke, głoduje beztalencie to chce zagrać na fobiach
> ruskich aby sobie dorobić.

Ja bym zostawił i znalazł sponsora do zapłacenie na drugi, na wyspie
Dominikanie. Ta sama tematyka, inni aktorzy ;)

--
????
???

12. Data: 2013-10-23 09:34:58

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-22 10:40, Ikselka pisze:

> Zachwytów nie widzę nad dziełem, ale nad jego przesłaniem jak najbardziej -
> i popieram owe.

Po co Tobie to przesłanie siejące nienawiść do wyzwolicieli?

13. Data: 2013-10-23 09:35:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 03:12, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ja bym zostawił i znalazł sponsora do zapłacenie na drugi, na wyspie
> Dominikanie. Ta sama tematyka, inni aktorzy ;)

Trudno by było wskazać kraj gdzie w trakcie działań wojennych żołdactwo
nie gwałciło, nie rabowało, nie mordowało...

14. Data: 2013-10-23 09:35:22

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciela-ma-swoich-zwolennikow-powinna-trafic-do-kazdej
-galerii-sztuki

> A to trzeba osobiście czegoś doznać, aby się utożsamiać z czyimś
> cierpieniem???

Teraz piszesz jak osoba o ultralewicowych poglądach. Można, jest to
jeden z najbardziej ludzkich odruchów jakie można dostrzec w ludzkiej
istocie. Jednak proponuję wspomóc ofiary w jakiś inny sposób niż
stawianie im pomników.. Pomniki stawia się zasadniczo dla swojej własnej
satysfakcji, a nie z współczucia i chęci pomocy.

15. Data: 2013-10-23 09:35:52

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-22 22:26, Ikselka pisze:
> http://tiny.pl/qmwp4 //Poseł Pięta dla Fronda.pl

I Ty piszesz o Polsce, o wspólnym gnieździe którego wspólnie mamy
bronić. Co Ciebie może łączyć z 90% Polaków? Chyba tylko Twój
jaśniepański bat którym masz ochotę ich dyscyplinować. Bo przecież Ty
ich masz za kogoś gorszego od siebie i swoich idoli których uważasz za
elitę narodu?.

16. Data: 2013-10-23 16:23:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 09:35, Trybun pisze:

> [...]
> jaśniepański bat którym masz ochotę ich dyscyplinować. Bo przecież Ty
> ich masz za kogoś gorszego od siebie i swoich idoli których uważasz za

Hołk!

Ewa

17. Data: 2013-10-23 18:29:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 09:34:58 +0200, Trybun napisał(a):

> Po co Tobie to przesłanie siejące nienawiść do wyzwolicieli?

A gdzie Ty tam widzisz "wyzwoliciela"?

--
XL
Szumczyk forever!

18. Data: 2013-10-23 18:31:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 09:35:13 +0200, Trybun napisał(a):

> Trudno by było wskazać kraj gdzie w trakcie działań wojennych żołdactwo
> nie gwałciło, nie rabowało, nie mordowało...

I to jest powód, aby usprawiedliwiać i przemilczać, "bo wszyscy gwałcą"???
To ma być norma jakaś?
To oddaj złodziejowi swój samochód i mieszkanie, bo wszędzie kradną :->
--
XL
Szumczyk forever!

19. Data: 2013-10-23 18:34:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 09:35:22 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> stawianie im pomników.. Pomniki stawia się zasadniczo dla swojej własnej
> satysfakcji, a nie z współczucia i chęci pomocy.

Ofiary już nie żyją. Zostały tam, na podłodze, jak to dziecko, o którym
pisał Sołżenicyn. I temu dziecku, tej kobiecie - należy się pamięć.

I żaden to argument, że dzieci będą pytać rodziców, "co ten pan robi tej
pani?"
Niech rodzice tłumaczą to swoim dzieciom na miarę ich pojmowania, a potem
kiedy podrosną, niech mają tłumaczone dokładnie - po wsze czasy.
--
XL
Szumczyk forever!

20. Data: 2013-10-23 18:34:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 09:35:52 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> jaśniepański bat którym masz ochotę ich dyscyplinować. Bo przecież Ty
> ich masz za kogoś gorszego od siebie i swoich idoli których uważasz za

Bełkottttt.
--
XL
Szumczyk forever!
http://natemat.pl/78717,kontrowersyjna-rzezba-gwalci
ciela-ma-swoich-zwolennikow-powinna-trafic-do-kazdej
-galerii-sztuki

Cuda istnieją
stare zapomniane
Wstyd, epopeja Michalika cd
takie rodzenie to ja rozumiem
Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd