Szumczyk forever!

51. Data: 2013-10-25 13:19:18

Temat: Re: Szumczyk forever!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Oct 2013 12:43:56 +0200, Trybun napisał(a):

> Raczej żyjemy cudzymi wspomnieniami. Najczęściej wykutymi bądź
> modyfikowanymi w kuźni propagandy antykomuszej..

Twoja lepsza?
--
XL
Szumczyk forever!

52. Data: 2013-10-25 13:22:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Oct 2013 12:46:05 +0200, Trybun napisał(a):

> To było stwierdzenie faktu, a nie komplement za który można dziękować.. :-)

Toteż dziekuję za TWÓJ OBIEKTYWIZM, bo to zaiste istotny fakt.

> Miał - zboczeniec, niewyżyty dewiant, ktory hańbił dobre imie Armii
> Czerwonej. Wiesz, w pobliskiej Słupcy w czasie wyzwalania grasowała
> grupa maruderów, rabowali i gwałcili w owej Słupcy i okolicznych wsiach,
> wiesz jak się zachowała Armia Czerwona? - złapali - sąd polowy i na
> drugi dzień po złapaniu pluton egzekucyjny... Tak się Armia Czerwona
> odnosiła do gwałcicieli w swoich szeregach. I całe szczęście że żyją
> jeszcze ludzie co to pamiętaja, bo inaczej jakiś tam szczeniak z dłutem
> w ręku by sobie do końca zawłaszczył monopol na prawdy historyczne.

A to widocznie jakaś inna armia zgwałciła te tysiące kobiet za
przyzwoleniem dowódców, ba, nawet dostawała mapki, gdzie najlepiej gwałcić,
a gdzie sklepy jubilerskie są położone w miastach... :->

> Dla mnie zamordowanie kogoś= ludobójstwo. Powiem więcej - znacznie
> trudniej mi znaleźć usprawiedliwienie dla jankesów i ich działa - ludzi
> z wyrwanymi płucami w Kragujevac - efekt użycia bomb próżniowych, przy
> bramie swojego zakładu pracy niż tego co się stało w Srebrenicy, czyli
> krwawe rozstrzyganie sporów między miejscową ludnością.

A to szukamy usprawiedliwienia? - nie wiedziałam :->

> Czyli, typowa niepoczytalność, zaćmienie umysłu na skutek propagandy.
> Tylko nie wiem czy dla jakiegokolwiek sądu byłaby to okoliczność
> łagodząca..

Okazałoby się.

53. Data: 2013-10-25 14:17:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Oct 2013 13:18:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> zamiast nakręcać w mediach
> sprawę aborcji, pedofilii w KK oraz

tysiąc

> innych paratematów.

j.p.

54. Data: 2013-10-25 15:03:42

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
No oczywiście, kurwisko ze wsi musi batować ludzi stalinizmem, a jak wychodzi coś
potwornego o wynaturzonej instytucji, atak na chore kurwiska ze wsi i ich mocodowców
zboczonych.
Nawet tu widać pedofilie, bo jak ktoś nie szanuje drugiego człowieka, tylko mu
narzuca swoje, w tym momencie urojenia/ bo podziemie kwitnie/ to jak się jest takim
narzucającym i nie szanującym innych ludzi, to seks idzie za psychiką, bo psychika to
seks, więc jak się komuś wchodzi w majty narzucając swoją role, to co się robi z
dziećmi w imię takiej psychiki.?. Dlatego to kolejny element że w kościele pedofil
pedofila dosiada i ujeżdża.

Szczet obrzydliwości.

55. Data: 2013-10-25 16:29:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 12:58, Trybun pisze:

> Sprawa Kościoła nie jest złą sprawą.

Która sprawa?

> Kościół głosi wartości do których
> nie ma i nie możne być żadnych wątpliwości. I że Ikselka staje w obronie
> owych wartości to jej się chwali.

Nie uważam, że hipokryzja, unikanie odpowiedzialności za przestępstwa
wobec dzieci oraz przerzucanie jej na innych (w tym na same ofiary), a
nawet celibat są wartościami, których należy bronić.

Ewa

56. Data: 2013-10-25 18:26:49

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
To zabity dechami beton. Podniosłaś ręke na partie i on stara się z Ikselką pokazać,
że partia to dobro ludzkości, bo tak im partia powiedziała, a ty podniosłaś niegodna,
zmanipulowana przez imperialistyczne media wolnej europy łapy brudne na ukochaną
partie, bo tak im powiedzieli. A partia doskonale wie żydowska suko, że to twoja wina
i takich żydowskich suk, które się zbuntowały do partii, która za wszystkich wie
najlepiej co masz mieć w majtkach, a ty bezczelna na partie nieomylną się
unosisz....Dlatego takie Ikselki i Trybuny trzeba było powieść w 89 to by tego teraz
nie było.

57. Data: 2013-10-25 22:49:41

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli czego ty oczekujesz po Kosciele - rewanżyzmu, zemsty i
> donosicielstwa, zamiast milosci i wybaczania? Nie ikka, nie oskarzajmy o
> to Kościoła bo on dzialając tak jak ty od niego oczekujesz daziłałby
> jawnie, w biały dzień przeciw temu czego naucza.

oczekuje, ze ksieza bedacy obywatelami tego kraju beda odpowiadali jak
kazdy inny obywatel tego kraju za przestepstwa.
oczekuje, ze kk nie bedzie ukrywal przestepcow.
oczekuje, ze stanie w obronie pokrzywdzonych a nie swoich urzednikow.

tylko tyle.

58. Data: 2013-10-25 23:45:38

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawa Kościoła nie jest złą sprawą. Kościół głosi wartości do których

glosi glosi i co z tego? na gloszeniu sie konczy bo przykladem nie
swieci.

59. Data: 2013-10-25 23:49:18

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 13:16, Ikselka pisze:

> Jak już pisałam takie przypadki sę jednostkowe i krzyżowi w niczym nie
> szkodzą. Tak jak pijany Polak Białemu Orłowi.

nie sa jednostkowe. podobno jest was katolikow w polsze 98%.
czyli z duza doza prawdopodobienstwa mozna powiedziec, ze niemalze
wszyscy gwalciciele i pedofile w polsze to katolicy.
rzezbie krzyz by sie nalezal.

60. Data: 2013-10-25 23:51:21

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-24 09:37, Trybun pisze:

> Gwiazda na hełmie tej postaci gwałciciela ma na celu sianie nienawiści

no bo musi byc po katolicku :)

> do Armii Czerwonej. Tobie i temu Szumczykowi zdaje się takie dopalacze
> nie są do niczego potrzebne.

Cuda istnieją
stare zapomniane
Wstyd, epopeja Michalika cd
takie rodzenie to ja rozumiem
Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd