Szybkie chudniecie

1. Data: 2006-02-01 23:19:43

Temat: Szybkie chudniecie
Od: "Olek" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytalem dzisiaj w jakims czasopismie wywiad z jakims znawac ktory twierdzil
ze nie ma takiego czegos zeby mozna bylo spalic np. w 10 dni 5 kg tluszczu
ze jest to niemozliwe.Najwyzej jeden kilogram.Reszta to woda ,miesnie cos
tam jeszcze.Czytalem tylko pobieznie ten artykul (W poczekalni).Czyli gdy
ktos chudnie tak szybko nie traci masy tluszczowej. z tego wynika.

2. Data: 2006-02-02 01:45:18

Temat: Re: Szybkie chudniecie
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Olek napisał(a):
> [...]
> woda ,miesnie cos tam jeszcze.Czytalem tylko pobieznie ten artykul (W
> poczekalni).Czyli gdy ktos chudnie tak szybko nie traci masy

pierwsze traci woge - szybko i duzo, wiec mysli ze chudnie. dopiero
potem tkanke tluszczowa, czesto z masa beztluszczowa

zeby stracic 1kg tkanki tluszczowej trzeba spalic ok 7000 kcal. jesli
zalozymy ze twoje zapotrzebowanie wynosi 2500 to po 3 dniach glodowki
stracisz mniej wiecej 1kg tluszczu (pomijajac wode i mase miesniowa)
to sobie oblicz ile moza schudnac (teoretycznie, do dlugo tak nie
pociagniesz w zdrowiu i szczesciu)

pozd
WiRAHA

3. Data: 2006-02-03 12:34:03

Temat: Re: Waga elektroniczna - jakiej ???
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> zeby stracic 1kg tkanki tluszczowej trzeba spalic ok 7000 kcal. jesli
> zalozymy ze twoje zapotrzebowanie wynosi 2500 to po 3 dniach glodowki
> stracisz mniej wiecej 1kg tluszczu

To jest jakos zmierzone (czyt. udowodnione) ?

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

4. Data: 2006-02-04 22:03:08

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adrian napisał:

> Skądże. Jak się głodzisz to organizm spala znacznie mniej.

Ja zadalem pytanie mistrzowi grupowemu...

5. Data: 2006-02-05 19:40:26

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-02-06 09:49:55

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip KK" <k...@x...pl> wrote in message

> To jest jakos zmierzone (czyt. udowodnione) ?

Tak, to *oszacowanie* jest niestety dość prawdziwe i udowodnione.
Z tym że osoby bardzo otyłe, w sposób automagiczny potrafią na początku
spalać trochę więcej - tak jakby u nich tłuszcz miał mniejszą wartość
"opałową" ;-). Jednak wraz ze spadkiem BF, się to wyrównuje.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl t

dieta - kiszona kapusta
Pomocy! Uzależnienie od słodyczy...
Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??
czy mięso jest tuczące?
diety diety diety... ktos pomoze ulozyc?