dieta - kiszona kapusta

1. Data: 2006-01-30 06:52:21

Temat: dieta - kiszona kapusta
Od: "Jowita Sadowska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wczoraj kolezanka opowiadala mi o diecie, ktorej podstawą byla kiszona
kapusta. Stosuje sie ja przez 5 dni. Czy moze wiecie jaka to dieta? Jesli
tak to prosze o linka:)
Pozdrawiam
Jowita

2. Data: 2006-01-30 07:52:21

Temat: Re: dieta - kiszona kapusta
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 07:52:21 +0100, Jowita Sadowska
<j...@o...pl> napisał:

> Witajcie!
> Wczoraj kolezanka opowiadala mi o diecie, ktorej podstaw? byla kiszona
> kapusta. Stosuje sie ja przez 5 dni. Czy moze wiecie jaka to dieta? Jesli
> tak to prosze o linka:)

Kiszona kapusta jest OK. I naprzemiennie dębowe wióry z beczki po
kapuscie koniecznie.
Jesteś blondi?

3. Data: 2006-01-30 08:05:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Kiszona kapusta jest OK. I naprzemiennie dębowe wióry z beczki po
> kapuscie koniecznie.
> Jesteś blondi?

Moze z niej i blondi, ale czy koniecznie musisz byc chamem? Nie wiesz -
nie pisz.

4. Data: 2006-01-30 08:47:56

Od: "Jowita Sadowska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy az takz ciezko ci sie nie odzywac jesli nie wiesz nic w tym temacie?
Wyobraz sobie ze chodzi mi bardziej o przepisy kulinarne z wykorzystanie
kiszonej kapusty i wcale nie w celu schudniecia tylko walorow smakowych.
a poza tym to blondynka nie jestem, ale mysle ze ty- TAK.

twoje zachowanie na tej grupie jest co najmniej chamskie.

Jowita co ma dość chamów:/

5. Data: 2006-01-30 09:11:19

Od: "Aleksander Muszyński" <m...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jowita Sadowska" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jowita co ma do?ć chamów:/
>
> Tu się z Tobą zgadzam, że chamów należy tępić jak pluskwy, bo roznoszą
tylko zarazę
Pozdrawiam
muchaoli

6. Data: 2006-01-30 09:54:14

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 09:05:04 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Moze z niej i blondi, ale czy koniecznie musisz byc chamem? Nie wiesz -
> nie pisz.

Widac od razu ze źle dzis wstałeś, jako i ja. Wnosisz coś konstruktywnego
w kwestii kapusty stosowanej przez pięc dni?
Nie wiesz, nie pisz:)

7. Data: 2006-01-30 10:09:27

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 09:47:56 +0100, Jowita Sadowska
<j...@o...pl> napisał:

> [...]
> a poza tym to blondynka nie jestem, ale mysle ze ty- TAK.
>
> twoje zachowanie na tej grupie jest co najmniej chamskie.

Wspólczuję. Zmień srodowisko:)I koleżankę.
Do chamstwa raczej sie nie poczuwam, chyba źe źle spałem i źle wstałem,
jak dzis.
Ale wracając do tematu, TA grupa dotyczy diet wszelakich i ich
skuteczności ,
działania diet na organizm
Jeżeli interesują Cię potrawy z kapusty kiszonej, to polecam grupę
pl.rec.kuchnia , tam są pasjonaci gotowania i walorów smakowych
najróżniejszych potraw.
A co do blondyzmu, to nie jest on przypisany do płci czy koloru włosów.
Mogłabyś naprzykład zapytać najpierw google.... albo sformułować pytanie w
sposób bardziej
jednoznaczny.Albo wybrać właściwą do takiego pytania listę dyskusyjną.
Zauważylaś, ze obaj panowie wypowiadający sie w temacie,
też nie odpowiedzieli Ci merytorycznie? Ale za to jacy poukladani są:))
Poprawni politycznie. Szarmanccy aż do bólu. Tylko w temacie kapusty
kiszonej nic...

Jeżeli moje "przepraszam" pozwoli Ci spojrzeć na swiat bardziej
optymistycznie, to przepraszam.

8. Data: 2006-01-30 10:12:16

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 10:11:19 +0100, Aleksander Muszyński
<m...@l...org> napisał:

> U?ytkownik "Jowita Sadowska" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> tylko zaraz?
> Pozdrawiam
> muchaoli

A moze cos wiecej w kwestii postawionego przez Jowitę pytania?Wiesz coś
wiecej
niz należyte tępienie pluskiew?

9. Data: 2006-01-30 10:30:42

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> napisał:

> [...]
> Wczoraj kolezanka opowiadala mi o diecie, ktorej podstaw? byla kiszona
> kapusta. Stosuje sie ja przez 5 dni. Czy moze wiecie jaka to dieta? Jesli

Wpisałem w google "kiszona kapusta" Oto co Google odpisalo:

"Wyniki 101 - 110 spośród około 29,800 dla zapytania kiszona kapusta.
(Znaleziono w 1.22 sek.)"

Dwadziescia dziewięc tysięcy odpowiedzi. Zajrzałem na pierwsze trzy strony.
Większość odpowiedzi Google dotyczy potraw z kiszonej kapusty.Smacznego.

Pomocy! Uzależnienie od słodyczy...
Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??
czy mięso jest tuczące?
diety diety diety... ktos pomoze ulozyc?
o ilosci posilkow