Szybkie pytanie o Hoover

1. Data: 2009-10-26 11:09:19

Temat: Szybkie pytanie o Hoover
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
w wątku o suszarkach jest wiecej info
natomast teraz chcialbym na szybko zapytać
odszukałem suszarkę Hoover VisionHD VHC 791 XT
za 1769zł
kondensacyjna
klasa B
9kg - duzy bęben
czujnik wilgotności
węzyk do zlewu wody
automatyczne schładzanie, czujnik wilgotności, mniej zagnieceń,
oświetlenie bębna, wskaźnik potrzeby oczyszczenia filtra, wskaźnik
potrzeby opróżnienia pojemnika na wodę, wybór czasu suszenia, wybór
stopnia suszenia, zmienny ruch bębna

tylko nie wiem czy moge ją postawić na mojego indesita
wg strony producenta mozna, ale nie wiem czy trzeba dokupić ten łacznik
czy jest w zestawie ?

no i co do marki ?
hoover to amerykanska marka, oni wymyślili odkurzaccz
w polsce Candy Polska tym handluje
zreszta i tak pewnie made in china

2 lata gwarancji

co myślicie?
brać ?

dodam ze jest to w systemie 30x0% eurortv wiec wybór z ich oferty

michal

2. Data: 2009-10-27 09:10:16

Temat: Re: Szybkie pytanie o Hoover
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usrobo pisze:

> co myślicie?
> brać ?

kupiłem, jutro będzie u mnie

w miarę możliwości podzielę sie wrażeniami z użytkowania,
myśle ze każdemu taka wiedza sie przyda.

michal

pralka umarła?
wymiary zamka?
Czym ostrzycie siekierę?