Szynka parmeńska

1. Data: 2003-12-23 07:18:10

Temat: Szynka parmeńska
Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje ile kosztuje szynka parmeńska? Pytam z czystej
ciekawości. Podobno jest horrendalnie droga.

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

1. Data: 2003-12-23 08:26:20

Temat: Re: Szynka parmeńska
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś się orientuje ile kosztuje szynka parmeńska? Pytam z czystej
> ciekawości. Podobno jest horrendalnie droga.

widzialam w PANORAMIE i kosztowala cos 180 zł za kg
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-12-23 08:39:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Dec 2003 07:18:10 GMT, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
wrote:

>Czy ktoś się orientuje ile kosztuje szynka parmeńska? Pytam z czystej
>ciekawości. Podobno jest horrendalnie droga.

jest horrendalnie droga, ale tez moze byc i hoorendalnie tansza
(znaczy nieco tansza), zaleznie od czesci szynki, koncowki sa
tansze, ale jakby gorsze, a to troche lykowate a to troche
bardziej tluste jakby...ale horrendalnosc nie jest az taka
horrendalna biorac pod uwage, ze kroi sie ja prawie
przezroczyscie, grubo krojona smakuje wrrecz dziwnie.... :)

trys, ze slaboscia do tego przysmaku, czasem z melonem. czasem
nie, najczesciej "na wyjsciu" melon jest do bani i wtedy calosc
lezy....
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-23 10:19:22

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś się orientuje ile kosztuje szynka parmeńska? Pytam z czystej
> ciekawości. Podobno jest horrendalnie droga.

"Naprawdę" parmeńska (Prosciutto di Parma) albo San Daniele ok 150 złotych
(Carrefour,MiniEuropa)
Inne "typu" parmeńskiego (ale włoskie) 80-120 złotych

1. Data: 2003-12-23 10:34:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-12-23 at 09:39, Krysia Thompson wrote:

> trys, ze slaboscia do tego przysmaku, czasem z melonem. czasem
> nie, najczesciej "na wyjsciu" melon jest do bani i wtedy calosc
> lezy....

Luksusowa jestes (co stwierdzam po raz kolejny ;)) Ale ja tez bardzo
lubie. Ostatnio jadlam ten wloski przysmak, nazwa mi, psiakrew,
uleciala, no, ten kawalek chleba podgrzany, pomazany oliwa, na to
posiekane pomidory, plasterek szynki parmenskiej, troche pieprzu swiezo
mielonego... mmmm... W restauracji Jajo na... Szpitalnej chyba? Albo tej
do niej rownoleglej. W Wawie, oczywiscie. Polecam. dobre zarcie tam
maja.

Kot z klopotami, zeby wyjsc do sklepu

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-23 14:20:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Dec 2003 11:34:39 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

> [...]
>mielonego... mmmm... W restauracji Jajo na... Szpitalnej chyba? Albo tej
>do niej rownoleglej. W Wawie, oczywiscie. Polecam. dobre zarcie tam

bruschetta sie przysmak nazywa, moje dziecko mniejsze w tym
rozkochane, wiec obowiazkowo czesto..... mazamy w oliwie
dziarsko, a teraz mam jakas taka jak lalunia, cycus siedem lat
nie myty. a na Szpitalenj, to kto wie...moze w poniedzialek,
amoze do starego miejsca na zurek i pierogi ;)))

trys, tworzaca pozory luksusowej damy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-23 18:35:18

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-12-23 at 15:20, Krysia Thompson wrote:

> [...]
> nie myty. a na Szpitalenj, to kto wie...moze w poniedzialek,
> amoze do starego miejsca na zurek i pierogi ;)))

O wlasnie, bruschetta, zrobilam sobie dzis. Bardzo dobra.
A do Jaja niedleko do zurkowego miejsca (przypominam o kaczce... ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-23 19:27:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Dec 2003 19:35:18 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>O wlasnie, bruschetta, zrobilam sobie dzis. Bardzo dobra.
>A do Jaja niedleko do zurkowego miejsca (przypominam o kaczce... ;)
>
>--
>Kot <m...@p...onet.pl>

mnie o kaczce nie nalezy przypominac, bo ja je wole zywe!!!!!

trys, z Frontu znanego

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-23 21:26:06

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-12-23 at 20:27, Krysia Thompson wrote:

> mnie o kaczce nie nalezy przypominac, bo ja je wole zywe!!!!!

Zywe tez fajne (ostatnio pstryknelam pare ladnych kaczych fotek), ale na
talezu tez nie pogardze. Ani kaczym musem (musem z kanarka, jak go zwie
Anetek), ani confit ani wogle.

Kot i Private investigation nadal. Oraz kanapki na droge.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-26 10:10:23

Od: "mikw" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:nlvfuv8ab4agsi0abjcdtp3ckklf3n48gq@4ax.com...

> [...]
> horrendalna biorac pod uwage, ze kroi sie ja prawie
> przezroczyscie, grubo krojona smakuje wrrecz dziwnie.... :)

Wg mnie cienko krojona też smakuje dziwnie...

mikw

kasza ze śliwkami-potrzebna pomoc:)
Zupa z karpia
Ciasto krucho-drożdżowe do makowca