Szynka pieczona w plastrach z sosem z sera topionego

1. Data: 2005-06-20 18:19:29

Temat: Szynka pieczona w plastrach z sosem z sera topionego
Od: "Anna Beneturska" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanko brzmi - jak cos takiego zrobić?
Jadłam kiedyś w restauracji i chętnie zrobiłabym sama, ale mam 2 pytanka:

1. Jakie sztuczki trzeba zastosować, żeby szynka nie była sucha?
2. Sos z sera topionego ma być gesty, ale płynny (na ciepło). Podaje się go
w miseczce i polewa się nim plastry szynki. Wtedy sosik na szynce zastyga.
Co się do takiego sosu dodaje? Podejrzewam, ze nie jest to tylko podgrzany
ser topiony...

Pozdrawiam,
Anulka

2. Data: 2005-06-21 19:49:47

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Beneturska" <a...@W...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Co się do takiego sosu dodaje? Podejrzewam, ze nie jest to tylko podgrzany

Troche inne, ale podobne danie:
Szynke w calosci w srebrnej folii zapiekasz w piekarniku.
Nastepnie kroisz w grube plastry(chyba takie podali w restauracji),
W naczyniu zaroodpornym(lub brytfanie ) ukladasz na przemian plaster szynki,
krazek ananasa,( dodaj rowniez sok z pieczonej szynki) . Osobno topisz na malym
ogniu ser topiony i dolewaz smietane, dobrze wymieszac, zeby sie oba skladniki
wymieszaly i tym zalewasz szynke z ananasem.. Wszystko zapiekasz ok 25-30 min.
Przy wiekszej ilosci porcji, zmodyfikowalam przepis, zamiast krazkow wsypywalam
duzo kostek ananasa.(latwiejsze potem do podawania gosciom).
Ilona

ukraińska wódka pieprzowa
[Warszawa]Ankieta na temat atrybutów mieszkań.
mokre ciasto pod owoce
co na podróż dla dziecka
DZIĘKI