Szyny sufitowe PCV - zakrety

1. Data: 2002-03-04 11:53:26

Temat: Szyny sufitowe PCV - zakrety
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was zetknal sie z zakretami pod katem 135 stopni do karniszy
sufitowych z PCV? Jesli tak, to jakiego producenta i gdzie mozna to
znalezc? Chodzi o Warszawe i okolice.

Duzy pokoj u mnie w mieszkaniu ma ksztalt prostokata ze scietym rogiem.
Na tym scieciu i sasiadujacych z nim scianach mam okna. Potrzebuje wiec
zakretow 135 st. - a w systemach oferowanych przez supermarkety
budowlane sa tylko pod katem prostym. Mozna kombinowac z przycinaniem
prostych szyn ewentualnie z krojeniem zakretu 90 st., ale to tylko
polsrodki.

Jacek Adamowicz

1. Data: 2002-03-05 10:39:11

Temat: Re: Szyny sufitowe PCV - zakrety
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Adamowicz"
> [...]
> budowlane sa tylko pod katem prostym. Mozna kombinowac z przycinaniem
> prostych szyn ewentualnie z krojeniem zakretu 90 st., ale to tylko

Czy ja wiem...? Ja bym się skusił na rozcinanie zakrętu 90 st. Bo jeśli
to jednak nie 135 st, ale np. 130... No i z jednego zakrętu masz już
obie części.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski