TEST: Czy jesteś jednym z "obcych"? ;)

1. Data: 2008-11-18 14:29:05

Temat: TEST: Czy jesteś jednym z "obcych"? ;)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

1). Jako dziecko często gubiłeś się w marzeniach na jawie o ET, ufo, innych
światach, podróżach w czasie i utopijnych społeczeństwach. Rodzina uważała
cię za trochę dziwnego bez sprecyzowanych powodów.

2). Często miałeś wrażenie, że twoi rodzice nie są twoimi prawdziwymi
rodzicami. Że twoja prawdziwa rodzina była gdzieś daleko, ukryta.

3). Przeżyłeś choć jedno bardzo jaskrawe doświadczenie, związane z ufo,
podczas snu lub na jawie, które dramatycznie zmieniło twoje życie i pomogło
ci pokonać zwątpienie, dając więcej pewności siebie, nadziei, sensu i celu.

4). Jesteś szczerze życzliwy, niegroźny, pokojowy i nieagresywny. Nie tylko
czasami, ale prawie zawsze. Nie pokładasz wielkiego zainteresowania w
pieniądzach i majątku, więc jeśli ktoś ma coś zrobić bez wynagrodzenia,
zwykle to ty. To przez twoją cechę nałogowego samopoświęcania się.
Akty ludzkiego okrucieństwa, przemocy i bezustanne światowe wojny są dla
ciebie czymś dziwnym - żeby nie powiedzieć: obcym. Trudno ci pojąć cały ten
gniew, wściekłość i współzawodnictwo."

5). Masz trudności w wyczuwaniu zła i podstępów. Niektórzy nazywają cię
naiwnym i mają rację. Kiedy dostrzegasz oczywistą negatywność wewnątrz
siebie, wzdrygasz się z przerażeniem. Możesz być w szoku, że - wewnętrzny
cytat - niektórzy ludzie są w stanie działać w taki sposób. W subtelny
sposób czujesz się zagubiony, być może niejasno przeczuwasz istnienie świata
wolnego od tej dysharmonii.

6). Istotą twojego życia jest służenie innym, czy to przyjaciołom rodziny,
czy tym związanym z twoją profesją. Zwykłeś hołdować wyższym ideałom, które
w świetle szerszych realiów mogą być brane za niewinne lub naiwne. Za to
głęboko i szczerze wierzysz w poprawę świata. Bywasz rozczarowany i
sfrustrowany, kiedy te nadzieje i marzenia nie znajdują odbicia w realiach.

7). Jesteś typowym przykładem naukowego temperamentu z rozsądnym, chłodnym,
badawczym podejściem do życia. Ludzkie namiętności, gorące pragnienia,
wydają ci się dziwne; żyjesz w starciach z tymi emocjami. Romantyczny świat
uczuć jest obcy twojemu naturalnemu sposobowi analizowania doświadczeń;
ludzie więc trafnie stwierdzają, że ciągle żyjesz w swoim świecie. Miej na
uwadze, że rodzaj wędrowców z tą cechą jest bardzo rzadki i z pewnością nie
sięgnąłby po tą książkę ze względu na swój wysoki sceptycyzm.

8). Z łatwością zatapiasz się w science fiction, średniowiecznej fantastyce
(Hobbit), czy w sztukach wizualnych.

9). Jesteś wyjątkowo ciekawy tematów takich jak: ufo, życie na innych
planetach, czy w starożytnych cywilizacjach Atlantydy lub Lemurii.

10). Posiadasz duże zainteresowanie mistyką, duchowością wschodnią, jak i
zachodnią, w teorii i praktyce. Doznajesz wrażenia braku, czy utraty jakichś
wyjątkowych mocy, które posiadałeś. Nie umiesz tego wytłumaczyć, tak się po
prostu czujesz. Możesz odczuwać niechęć do samodyscypliny, w związku z tym,
że czujesz, że już to kiedyś przerabiałeś, tylko w jakiś sposób zapomniałeś
o tym. Ludzie są przekonani, że wmawiasz to sobie, ale ty czujesz, że to nie
takie proste.

11). Świadomie stałeś się kanałem dla ET lub innych pozaziemskich źródeł,
uświadamiając sobie, że twoim celem jest pomagać innym w rozwoju/ewolucji.
Prawdopodobnie jesteś następnym śpiącym wędrowcem.

12). Czujesz - być może przez całe swoje życie - rodzaj wyalienowania,
jakbyś nie mógł się całkiem wpasować. Być może żywiłeś nadzieję stać się
taki jak inni ludzie, starałeś się wyglądać i czuć normalnie, czy wyobrażać
sobie, że jesteś taki sam, ale ostateczna konkluzja jest taka, że po prostu
czujesz inaczej i zawsze tak było.

[Powyższy "test" pochodzi z książki Scotta Mandelker, pt."From Elsewhere".]

--
CB

2. Data: 2008-11-18 15:09:50

Temat: Re: Czy jesteś jednym z "obcych"? ;)
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaman by skeślił diagnozę: za dużo przestrzeni i powietrza(generalny
odlot), za mało ziemi i wody(niestabilność i brak komfortu)

3. Data: 2008-11-19 09:22:58

Temat: Re: TEST: Czy jesteś jednym z "obcych"? ;)
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 15:29, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> czujesz inaczej i zawsze tak było.
>
> [Powyższy "test" pochodzi z książki Scotta Mandelker, pt."From Elsewhere".]

Jak sie sobie przygladam to widze ze roznie sie od inmych. Mam blony
miedzy palcami rak i nog. Na glowie wyrastaja mi antenki. A po
zmierzchu swieca moje oczy. I b.lubie prad elektryczny.

4. Data: 2008-11-19 11:42:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

uzupelnienie, wypowiedz Scotta Mandelkera
http://www.youtube.com/watch?v=lr4zmmdr2RI

Kto mi powie, co o tym myśleć? :)
Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Lubię Piaseckiego :)