TEST THOMASA - rekrutacja

1. Data: 2003-04-21 19:07:43

Temat: TEST THOMASA - rekrutacja
Od: "Adam G" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc! bylem na rekrutacji i zrobili mi TEst THOMASA
czy ktoś moze mi zinterpretowac wyniki,
i doradzic jak to pisac nastepnym razem ?

chodzi o stanowisko sprzedażowe - przedstawiciel

i pytanie
np. czy nastawic sie na pazerność w tym teście
- czy ujawnia cechy tzw. dobrego czlowiega czy bezlitosnego sprzedawcy
- czy za wszelką cene trzymac się swojego zdania czy byc elastycznym

dzieki

czy ktos juz mial tez taki test ?

1. Data: 2003-04-22 11:38:04

Temat: Re: TEST THOMASA - rekrutacja
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - czy ujawnia cechy tzw. dobrego czlowiega czy bezlitosnego sprzedawcy
> - czy za wszelką cene trzymac się swojego zdania czy byc elastycznym

Mozesz nam Adamie wszystkim powiedziec jak wygladal ten test?!?!?!
Bo moze ktos mial tylko nie kojarzy, ze to o ten chodzi.

Pozdrawiam
Oliwia

1. Data: 2003-04-22 12:08:29

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś moze mi zinterpretowac wyniki,
> i doradzic jak to pisac nastepnym razem ?

Bardzo trudno jest to powiedzieć. Thomas International to metoda ściśle tajna -
metody znają jedynie pracownicy firmy oraz przeszkolone przez nich osoby,
którzy, o ile się nie mylę, mają zakaz "sprzedawania" jej dalej. Byłam u nich
kiedyś na spotkaniu - pani nie umiała mi podać rzędu trafności ani rzetelności
ich metody. Z tego, co pamiętam, pewna szanowana pani doktor z WP UW odmówiła
tej firmie recenzji i "listu polecającego".
Test polega na wybieraniu spośród czterech przymiotników tego, który
najbardziej pasuje do badanego. Takich wyborów ma on dokonać chyba ze 12.
Szczegóły na www.slg.com.pl

kohol
Ps. To żadna reklama :)

1. Data: 2003-04-22 12:45:43

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koholku myslisz ze ta metoda dziala? i dlaczego nie chcieli ci podat trafnosci
i rzetelnosci ?!?!?!
czyzby to tylko marketing? A jak sie tak rozprzestrzeni ze firmy zaczna to
stosowac nagminnie?!?!?!

1. Data: 2003-04-22 12:58:42

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Koholku myslisz ze ta metoda dziala? i dlaczego nie chcieli ci podat trafnosci
> i rzetelnosci ?!?!?!

Może i działa :) choć jakoś na podstawie 12 przymiotników byłabym ostrożna w
formułowaniu sądów :)
A pani speszyła się, gdy ją poprosiłam o rzetelność, obiecała, że prześle mi ją
mailem i widocznie zapomniała :)
Ale to ze 2 lata temu było.

> czyzby to tylko marketing? A jak sie tak rozprzestrzeni ze firmy zaczna to
> stosowac nagminnie?!?!?!

To cholernie droga metoda. Musisz zapłacić firmie za wyszkolenie 1 osoby jakąś
straszna kasę, potem kupujesz program do analizy danych, w dodatku kupujesz go
na jakąś określoną liczbę analiz, po zrobieniu dajmy na to, 100 grafów czy
czego tam, dokupujesz kolejne "przedłużenie" itd. To kosztuje. Z drugiej strony
wiele firm ufa analizom tego Thomasa, więc jeśli firma doradcza ma coś takiego -
to jest to jej plus.

kohol

1. Data: 2003-04-22 13:09:22

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z drugiej strony
> wiele firm ufa analizom tego Thomasa, więc jeśli firma doradcza ma coś
takiego -
> to jest to jej plus.

.... hmmmm chyba minus skoro metoda lekko podejrzana, a wiesz jak to jest z
dysonansem pozakupowym i mechanizmami obronnymi? Jak sie kupi jakas baaaaardzo
droga rzecz to sie racjonalizuje ze jest tego warta i jest najlepsza na
swiecie.

Oliwia

1. Data: 2003-04-22 13:31:13

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> A pani speszyła się, gdy ją poprosiłam o rzetelność, obiecała, że prześle
mi ją

> mailem i widocznie zapomniała :)
> Ale to ze 2 lata temu było.

Pewnie jakby ten test miał dobre wskaźniki trafności i rzetelności, to może
by wtedy nie zapomniała :)

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-04-22 17:13:17

Od: "Adam G" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialem robiony ten test

stosuje go np. Plus GSM i firmy farmaceutyczne

polega na odpowidziach na pytania

z 4 cech(słów) mamy wybrac słowo najbardziej pasujące i najmniej
pasujące do nas

najgorzej ze te slowa sa tak podobne,ze trudno wybrac
te najbardziej niepasujące.bo sie samemu moze zaprzeczyc

i w tym caly problem.na test jest 6 minut( 50 pytan)

Ja do tej pory nie wiem.Z tego co otrzymalem(analiza)
wydaje mi sie ze odpowiedzialem dobrze.ale chyba zbyt
lagodnie jak na stanowisko (przedstawiciel farmaceutyczny)
chodzi o to ze chyba musialem sie wykazac wieksza pazernościa
a ja czasami bylem chyba za "dobry" w odpowiedziach

pozdrawiam

Adam
Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b83g70$brr$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-04-23 06:26:19

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi o to ze chyba musialem sie wykazac wieksza pazernościa
> a ja czasami bylem chyba za "dobry" w odpowiedziach

Adamie jak nie jestes pewien swego wyniku, albo ciekawy to popros kogos kto
robil ci ten test o przedstawienie wynikow. Nie powinni odmowic i rzetelna
firma chetnie ci udzieli takich informacji!
Masz do tego prawo!

Pozdrawiam
Oliwia

(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne
"starzy" czy "rodzice"
Czy ty mezczyzno potrafisz tylko zgadzac sie ze soba?
mitomania