(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE

1. Data: 2003-04-21 18:46:55

Temat: (NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Dzisiaj wpadlem na stronke
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ Musze przyznac, ze
program dosc ciekawy i jak znalazl dla tych, ktorzy przyzwyczaili sie do
OE oraz nie sa orlami jesli idzie o konfiguracje oprogramowania (ten
program jest bardzo prosty w obsludze). Co ten programik potrafi? Ano
takie podstawowe sprawy (o ktorych mozna przeczytac pod zapodanym
adresem) - poprawia cytaty, ktore sie rozjechaly, koloruje je (znika
wiec problem rozczytania odpowiedzi tych, ktorzy "przyklejaja" wlasny
tekst do tekstu cytowanego - chodzi oczywiscie o brak wolnej linii, a
nie znaczek > - az taki madry ten program nie jest ;-P), wycina podpisy
osob, ktorym sie odpowiada, wlasny podpis przenosi na koniec wiadomosci
(OE upierdliwie wstawia go na poczatku) itp.

Po zainstalowaniu zauwazylem, ze na pulpicie pojawil mi sie skrot o
nazwie "Outlook Express with OE-QuoteFix". Nie trzeba tegiej glowy aby
sie domyslic co on uruchomi ;-) Ano uruchamia OE i ow malutki programik
za jednym zamachem. Balem sie, ze cos mi pomiesza w ustawieniach (w OE
mam ustawione profile), ale nie... wszystko pieknie dziala, hasla
zachowane itp. tyle tylko, ze skrot odpala dwa programy jednoczesnie :-)
Gdy OE-QuoteFix jest wlaczony to w locie poprawia wiadomosci czytane i
redagowane (choc tego jeszcze nie sprawdzilem do konca). W kazdej chwili
mozna go wylaczyc. Ja przy instalacji zgodzilem sie na dodanie programu
do Start -> Programy. Tam mam skrot do programu - klikam i sie pojawiaja
opcje (program jednoczesnie sie wylacza jesli byl akurat odpalony wraz z
OE). Klika sie znowu i program odpala sie ponownie usprawniajac OE. W
ten sposob sprawdzalem czy faktycznie poprawia czytelnosc tekstow.
Odpalilem samego OE, wybralem jakis artykul z rozjechanymi cytatami,
nastepnie wlaczylem program i w jednej chwili post stal sie kolorowy i
cytaty zostaly zebrane do kupy - jak to zobaczycie bedziecie wiedziec o
co mi chodzi ;-)

W opcjach mozna ustawic spokojnie ukrywanie ikonki w SysTray (nie bedzie
jej obok zegara systemowego). Ja na poczatku spanikowalem bo ikonka mi
zniknela na amen i jak sie teraz do opcji dorwac? Juz chcialem
odinstalowac program i instalowac go na nowo gdy wlasnie zauwazylem, ze
klikniecie ponownie w ikonke programu z Start -> Programy wywoluje opcje
;-) Tak wiec obok zegara bedzie wiecej miejsca :-) Podoba mi sie tez
opcja powiazania programu z OE. Przez ten skrot oba programy mozna
jednoczesnie otworzyc. Pozniej (jesli zaznaczy sie te opcje) to
zamykajac OE zamyka sie jednoczesnie ow program.

W dziale Download program jest do pobrania - mozna rowniez pobrac polska
wersje jezykowa.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-04-21 19:12:47

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:
> Witam :-)
>

> Dzisiaj wpadlem na stronke
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ Musze przyznac, ze
> program dosc ciekawy i jak znalazl dla tych, ktorzy przyzwyczaili sie do

Ja używam tego + "OE Firewall" :D (inaczej: odkąd tego używam nie mam
problemów z OE).
Inną sprawą jest to, że ciągle używam OE (przestawiałem się już na Neszkapę,
czy slrn'a - chyba za bardzo się z tym OE zrosłem).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-21 20:28:19

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> Ja używam tego + "OE Firewall" :D (inaczej: odkąd tego używam nie mam
> problemów z OE).

Ja rowniez uzywam OE-QuoteFix i bardzo mi sie podoba. Jednak z OE dalej
mam problemy. Jak przelaczam tozsamosci to czasami OE mi ginie, juz sie
nie uruchamia, musze restartowac komputer i wtedy jest juz normalnie.
Czy jest na to jakas latka, albo jakis problam wspoagajacy? Moze ktos
wie?

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-04-22 19:05:25

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" w news:b81rbi.2b0.2@annie.gdynia napisał(a):

> Jak przelaczam tozsamosci to czasami OE mi
> ginie, juz sie nie uruchamia,

A dlaczego przelaczasz tozsamosci? Sama korzystasz z roznych ustawien? U
mnie jest to rozwiazane poprzez profile. Gdy uruchamiam swoj profil
odpala sie rowniez moja tozsamosc w OE. Gdy drugi uzytkownik chce
sprawdzic swoja prace to ja po prostu ustepuje mu miejsca przy
komputerze - logout, drugi uzytkownik loguje sie na swoj profil i odpala
OE z jego tozsamoscia. Nie ma najmniejszych problemow.
Z przelaczaniem recznym tez nie zauwazylem, aby cos sie kaszanilo.
Sprobuj moze przeinstalowac program.

1. Data: 2003-04-22 21:27:24

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego przelaczasz tozsamosci? Sama korzystasz z roznych
> ustawien?

Nie, moje dwie siostry tez korzystaja z OE.

> U mnie jest to rozwiazane poprzez profile.

Mam ustawic profile tylko dla OE? Nie potrzebuje profili, wole
przelaczac
tozsamosci.

> Sprobuj moze przeinstalowac program.

Watpie, zeby to pomoglo. Kiedys uzywalam inna wersje OE na innym
systemie operacyjnym i tez sie tak zdarzalo. Nawet gorzej, czasami w
ogole sie nie uruchamial (bez przelaczania tozsamosci).

Czasami jak wstawiam sygnaturke to mi sie tez zawiesza, ale podobno
'ten typ tak ma'.

1. Data: 2003-04-22 21:48:47

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" <C...@i...pl> w news:b84jfa.248.2@annie.gdynia
napisał(a):

> Mam ustawic profile tylko dla OE? Nie
> potrzebuje profili, wole przelaczac tozsamosci.

No to wylaczaj OE i wlaczaj go ponownie wybierajac inna tozsamosc
(powinien byc bardziej stabilny). Klikniec praktycznie tyle samo.

> Watpie, zeby to pomoglo.

A co Ci szkodzi sprobowac? ;-)

> Czasami jak wstawiam sygnaturke to mi sie
> tez zawiesza, ale podobno 'ten typ tak ma'.

Ten typ tak nie ma. Przynajmniej ja OE uzywam od kilku dobrych lat i nie
zauwazylem aby wieszal mi sie przy przelaczaniu tozsamosci (choc tego
nie robie czesto - tak raz na dwa lata ;-P), czy przy wstawianiu
podpispu poprzez ctrl+shift+s (a to robie juz bardzo czesto, bo przy
kazdym poscie) - bo to wygodniejsze niz Wstaw -> podpis (choc nie wiem z
jakiego Ty sposobu korzystasz) :-)

1. Data: 2003-04-22 22:04:36

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg pisze w news:b84dop$cmp$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ten typ tak nie ma. Przynajmniej ja OE uzywam od kilku dobrych lat i nie
> zauwazylem aby wieszal mi sie przy przelaczaniu tozsamosci

A mój (6.0) właśnie przy tym się wieszał. :-) Wieszać się
potrafił przy wszystkim, a przy tym cały system, ale przy
przełączaniu tożsamości na bank. OEQF nie pomogło. Zainstalowanie
W2000 zamiast W98 nie pomogło. Lubię go bardzo, ale przestałam go
używać, bo za każdym razem traciłam połączenie z netem przez
konieczność restartu. :(

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-04-22 23:06:45

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to wylaczaj OE i wlaczaj go ponownie wybierajac inna tozsamosc
> (powinien byc bardziej stabilny). Klikniec praktycznie tyle samo.

Wolalabym, zeby znalazl sie wygodniejszy sposob (klikniec troche wiecej
;P) ale jezeli nie to moze to i dobry pomysl.

> A co Ci szkodzi sprobowac? ;-)

Za duzo roboty.

> Ten typ tak nie ma.

Ale chyba czesto sie zdarza.

> Przynajmniej ja OE uzywam od kilku dobrych lat i
> nie zauwazylem aby wieszal mi sie przy przelaczaniu tozsamosci

Ja za to nie zauwazylam u siebie niektorych bledow, ktore podobno
wystepuja w OE. Pewnie nie u kazdego wystepuja wszystkie bledy OE.

> (choc tego nie robie czesto - tak raz na dwa lata ;-P)

Ja dosyc czesto, ale nie zawsze mi sie zawiesza (w sumie nei "zawiesza
sie" a ginie po prostu), w sumie rzadko, ale sie zdarza.

> czy przy wstawianiu
> podpispu poprzez ctrl+shift+s (a to robie juz bardzo czesto, bo przy
> kazdym poscie) - bo to wygodniejsze niz Wstaw -> podpis (choc nie
> wiem z jakiego Ty sposobu korzystasz) :-)

Z tego drugiego.

Pozdrawiam

--

1. Data: 2003-04-23 11:19:11

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annie" <C...@i...pl> napisał w wiadomości
> ale jezeli nie to moze to i dobry pomysl.

Chyba jednak nie :( Zapomnialam, ze czasami jak go wylaczam i ponownie
wlaczam to on sie nie pyta jaka tozsamosc wlaczyc tylko wlacza ta co
byla ostatnio uruchomiona. Ale to tez zadko, raczej sie pyta.
Wiec to chyba tez nie jest wyjscie.

Pozdrawiam
Ps. Jest cos nie tak z moja sygnaturka (jakies kodowanie czy 'cus'), bo
ja nic nie widze.

1. Data: 2003-04-23 16:40:43

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annie" w news:b84ove.2oo.1@annie.gdynia napisał(a):

Po pierwsze do Dagi - kto pisal, ze OEQF ma ten problem likwidowac? ;-P

> Wolalabym, zeby znalazl sie wygodniejszy sposob
> (klikniec troche wiecej ;P) ale jezeli nie to moze
> to i dobry pomysl.

Az o jedno lub dwa ;-P No ale w sumie bez roznicy, bo faktycznie po
zalogowaniu i uruchomieniu OE z dana tozsamoscia on ja zapamietuje i
ponowne uruchomienie OE w trakcie tej samej sesji przywoluje tozsamosc
zapamietana :-/ Moze sprobuj zapytac na

> Za duzo roboty.

No tak :-P

> Ale chyba czesto sie zdarza.

Jesli idzie o sygnaturke to pierwsze slysze ;-P

> Ja dosyc czesto, ale nie zawsze mi sie zawiesza
> (w sumie nei "zawiesza sie" a ginie po prostu),
> w sumie rzadko, ale sie zdarza.

Jak rzadko to juz bym sie nie przejmowal - przypadlosc Windowsa ;-)

> Z tego drugiego.

No to przerzuc sie na ctrl+shift+s - szybciej i moze 'bezpieczniej' :-)
A jesli idzie o to, ze nie widzisz... jak nie widzisz? :-P Ja widze :-)
Masz po dwoch myslnikach jakis kwadrat zamiast spacji - wietrze w tym
robote OEQF ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne
"starzy" czy "rodzice"
Czy ty mezczyzno potrafisz tylko zgadzac sie ze soba?
mitomania
złapali mnie na paleniu