(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE

From: "Greg" <U...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: (NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
Date: Mon, 21 Apr 2003 20:46:55 +0200

Witam :-)

Dzisiaj wpadlem na stronke
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ Musze przyznac, ze
program dosc ciekawy i jak znalazl dla tych, ktorzy przyzwyczaili sie do
OE oraz nie sa orlami jesli idzie o konfiguracje oprogramowania (ten
program jest bardzo prosty w obsludze). Co ten programik potrafi? Ano
takie podstawowe sprawy (o ktorych mozna przeczytac pod zapodanym
adresem) - poprawia cytaty, ktore sie rozjechaly, koloruje je (znika
wiec problem rozczytania odpowiedzi tych, ktorzy "przyklejaja" wlasny
tekst do tekstu cytowanego - chodzi oczywiscie o brak wolnej linii, a
nie znaczek > - az taki madry ten program nie jest ;-P), wycina podpisy
osob, ktorym sie odpowiada, wlasny podpis przenosi na koniec wiadomosci
(OE upierdliwie wstawia go na poczatku) itp.

Po zainstalowaniu zauwazylem, ze na pulpicie pojawil mi sie skrot o
nazwie "Outlook Express with OE-QuoteFix". Nie trzeba tegiej glowy aby
sie domyslic co on uruchomi ;-) Ano uruchamia OE i ow malutki programik
za jednym zamachem. Balem sie, ze cos mi pomiesza w ustawieniach (w OE
mam ustawione profile), ale nie... wszystko pieknie dziala, hasla
zachowane itp. tyle tylko, ze skrot odpala dwa programy jednoczesnie :-)
Gdy OE-QuoteFix jest wlaczony to w locie poprawia wiadomosci czytane i
redagowane (choc tego jeszcze nie sprawdzilem do konca). W kazdej chwili
mozna go wylaczyc. Ja przy instalacji zgodzilem sie na dodanie programu
do Start -> Programy. Tam mam skrot do programu - klikam i sie pojawiaja
opcje (program jednoczesnie sie wylacza jesli byl akurat odpalony wraz z
OE). Klika sie znowu i program odpala sie ponownie usprawniajac OE. W
ten sposob sprawdzalem czy faktycznie poprawia czytelnosc tekstow.
Odpalilem samego OE, wybralem jakis artykul z rozjechanymi cytatami,
nastepnie wlaczylem program i w jednej chwili post stal sie kolorowy i
cytaty zostaly zebrane do kupy - jak to zobaczycie bedziecie wiedziec o
co mi chodzi ;-)

W opcjach mozna ustawic spokojnie ukrywanie ikonki w SysTray (nie bedzie
jej obok zegara systemowego). Ja na poczatku spanikowalem bo ikonka mi
zniknela na amen i jak sie teraz do opcji dorwac? Juz chcialem
odinstalowac program i instalowac go na nowo gdy wlasnie zauwazylem, ze
klikniecie ponownie w ikonke programu z Start -> Programy wywoluje opcje
;-) Tak wiec obok zegara bedzie wiecej miejsca :-) Podoba mi sie tez
opcja powiazania programu z OE. Przez ten skrot oba programy mozna
jednoczesnie otworzyc. Pozniej (jesli zaznaczy sie te opcje) to
zamykajac OE zamyka sie jednoczesnie ow program.

W dziale Download program jest do pobrania - mozna rowniez pobrac polska
wersje jezykowa.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.