TO NIE WY...

1. Data: 2009-05-11 09:48:00

Temat: TO NIE WY...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie wy uruchomicie mi moje reakcje, ale ja wam.

2. Data: 2009-05-11 10:52:37

Temat: Re: TO NIE WY...
Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie wy uruchomicie mi moje reakcje, ale ja wam.

No to na ra ...

3. Data: 2009-05-11 10:58:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To nie wy uruchomicie mi moje reakcje, ale ja wam.

Problem w tym, że to każdy sobie sam uruchamia. Zganianie na innych
(zdenerwowałeś mnie, obraziłeś mnie. etc) świadczy o braku
odpowiedzialności.
pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2009-05-11 11:07:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Problem w tym, że to każdy sobie sam uruchamia. Zganianie na innych
> (zdenerwowałeś mnie, obraziłeś mnie. etc) świadczy o braku

Wymieniłeś infantylne powody, a ja nawiązałem do pewnego postu na tej
grupie.

5. Data: 2009-05-11 11:34:59

Od: "Neko" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> To nie wy uruchomicie mi moje reakcje, ale ja wam.

Sam sobie uruchamiasz reakcje złopiąc dzien w dzien
nędzną dykte..

6. Data: 2009-05-11 11:54:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Sam sobie uruchamiasz reakcje złopiąc dzien w dzien
> nędzną dykte..

Chyba nie wiesz o czym piszesz. Dyktą nazywano spirytus drzewny
uzyskiwany podczas suchej destylacji drewna, główną jego częścią był alkohol
metylowy. Był on używany do celów technicznych dawniej jak i dzisiaj.
Obecnie nazwa ta przeszła na denaturat - który jest alkoholem etylowym, ale
zdenaturyzowanym przez dodatek pirydyn i zabarwiony dla odróżnienia od
spożywczego, ze względu na różnicę cen handlowych (co najmniej 10-krotną).
Najważniejsze - nigdy w życiu nie piłem denaturatu. Jesteś więc kłamcą i
oszczercą niewartym nawet kopnięcia w dupę.

7. Data: 2009-05-11 12:01:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wino mojego domowego wyrobu jest gronowe (z czerwonych winogron) i
aroniowe (prawie czarne owoce) obydwa dają wino czerwone - aroniowe głębszy
czerwony kolor - ale nie fioletowy. Kupażowanie wina gronowego aroniowym
pogłębia czerwień. Aronia poprzez zawartość witamin wzbogaca wino gronowe.
Właściwie jest to preparat witaminowy z jedynym i naturalnym konserwantem -
alkoholem.

8. Data: 2009-05-11 12:43:15

Od: "Neko" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Najważniejsze - nigdy w życiu nie piłem denaturatu. Jesteś więc kłamcą
> oszczercą niewartym nawet kopnięcia w dupę.

Alez piles dykte! Jest ku temu az nadto dowodow! (chociazby zapisow VHS).

9. Data: 2009-05-11 12:57:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Alez piles dykte! Jest ku temu az nadto dowodow! (chociazby zapisow VHS).

GWno prawda osczerco.

10. Data: 2009-05-11 13:12:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "Neko" <m...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

> 10-krotn?).
> k?amc?

> GWno prawda osczerco.

No to teraz nic ci nie pozostaje ,jak zmienić nicka,moja
propozycja=====
C2H5OH + H2O + normatywny dodatek skażający).

XXY - dobry film na "Ale Kino!" był.
Świętokrzyska Baba Jaga
KROK ZA KROKIEM...
JONKAUERSKIE KULTURE