TV-SAT zbiorcza?

11. Data: 2010-08-27 23:11:45

Temat: Re: TV-SAT zbiorcza?
Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robek wysmarował/a:

> Cholera jasnowidz jakis czy co? :)

Po prostu niestety mało jest inwestycji na tak wysokim poziomie.
Królują za to developerskie badziewia, gdzie często nie przewidziano
nawet instalacji TV kablowej, co w efekcie powoduje przyozdobienie
każdego balkonu wątpliwej urody talerzem.

Jest to o tyle ciekawe, że inwestycję przy Dereniowej/Płaskowickiej
realizuje typowa spółdzielnia - SMB Imielin, której nie podejrzewałem
wcześniej o tak przyszłościowe myślenie (ethernet, światłowód....).

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

12. Data: 2010-08-27 23:23:54

Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

choczsz wysmarował/a:

> No to sie zdziwisz, osiedle stawialo wlasnie JWC 4-5 lat temu.

OK - odszczekuję :) Nie zmieniam jednak swojego zdania o tym
developerze.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

świetlówki w czasówkach schodowych
Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
Ubezpieczenia domu
meble skórzane
SZLAM usunac z pralki czym?