Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)

1. Data: 2009-01-27 09:02:29

Temat: Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scenariusz: Johnny i Mark wdali się po szkole w bójkę na pięści.

1960 -- Zbiera się tłum. Wygrywa Mark. Johnny i Mark podają sobie ręce i
rozchodzą się w zgodzie.

2009 -- Wezwano policję. Jednostka Szybkiego Reagowania przybywa i
aresztuje Johnny'ego i Marka. Policja rekwiruje telefony komórkowe z
nagraną bójką jako dowody rzeczowe. Chłopcy są oskarżeni o napaść oraz
zachowanie niegodne ucznia, obaj zostają wyprowadzeni ze szkoły oraz
obaj są zawieszeni, mimo iż to Johnny sprowokował bójkę. Zostają
zaaranżowane różne konferencje oraz spotkania z rodzicami. Zapis video
jest dostępny na 6 stronach www.

Scenariusz: Johnny upada na przerwie i zdziera sobie skórę z kolana.
Jego nauczycielka, Mary, znajduje go płaczącego i postanawia go
przytulić, by choć trochę go pocieszyć.

1960 -- Po kilku chwilach Johnny czuje się lepiej i wraca do gry.

2009 -- Mary jest oskarżona o molestowanie seksualne i traci pracę. Grozi
jej 3 lata pozbawienia wolności. Johnny uczęszcza przez 5 lat na
psychoterapię. Zostaje gejem.

całość: http://www.joemonster.org/art/10728/Szkola_1960_vs._
szkola_2009

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

2. Data: 2009-01-27 09:16:18

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 10:02, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
>
> 2009 -- Mary jest oskarżona o molestowanie seksualne i traci pracę. Grozi
> jej 3 lata pozbawienia wolności. Johnny uczęszcza przez 5 lat na

2020
Jasiu przyp... Kasi za molestowanie, Krzysiowi za łapanie za
klejnoty i Pani Wychowawczyni za mobing, wezwana grupa w chałatach i z
pejsami stosuje wobec Jasia karę rozstrzelania za posiadanie
nieoberżnietego narzędzia gwałtu na apelu szkolnym ustawiając go na
tle innych sziks-gojów. Wszyscy padnięci wywiezieni zostali do
miejskiego kompostorium, gdzie w/g opracowań szwedzkiej naukowiec
biomasa zostaje wzbogacona o kolejne elementy, jedyne dostępne pod
kopułą miasta, dzięki czemu kolejna para moze spłodzić kolejnego
bachura. Gojom nie daje się takiej szansy..
Wszyscy ludzie czekają na koleny wybryk gojów - zwierząt o
kształcie podobnym do człowieka. Jest wiele par cczekających od lat na
prokreację.
Kopuła jest jednak lepsza od muru Erebusów. Ma kontrolowaną
wielostronnie atmosferę. Goje wiedzą o dużo mniejszej ilości jej
funkcji. Ludzie pobierają środki neutralizujące jej działanie, dzięki
czemu goje prokreują do 25 roku zycia (ktoś musi pracować na równość
wolnośąć i braterstwo, zaś herrenvolk do 60 roku życia.

3. Data: 2009-01-27 11:33:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

:)
Dobre!
Duch

4. Data: 2009-01-27 11:41:18

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> :)
> Dobre!

No ale co proponujesz w związku z tym?
Do lat sześćdziesiątych nie ma już powrotu.

Saulo

5. Data: 2009-01-27 12:38:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:glmrso$4ad$1@news.onet.pl...

> No ale co proponujesz w związku z tym?
> Do lat sześćdziesiątych nie ma już powrotu.

Mylisz sie zdecydowanie (stwierdzam fakt, nie atakuje),
powrot nastepuje i nastąpi.
Zachodzisz pewnie w głowę "jak to możliwe, bo przecież to niemożliwe" :))

Powiem więcej - poniewaz wielu osobom wyjscie takiej z sytuacji
patowej wydaje sie niemożliwe,
sami stają sie nosicielami takiego wysmianego w tekscie trendu.
Dlaczego?
"bo w kupie razniej", "no bo od tego nie ma odwrotu".
Taką postawę wykazał np. syn Tadeusza Mazowieckiego w jakiejs dyskusji w TV,
gdzie na pytanie Ziemkiewicza czy nie boi sie zbyt duzych praw muzułmanów,
odpowiedzial "hmmm.... ale na to nie ma odwrotu".

Duch

6. Data: 2009-01-27 12:41:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> [...]
> powrot nastepuje i nastąpi.
> Zachodzisz pewnie w głowę "jak to możliwe, bo przecież to niemożliwe"
[...]

Spoko. Z tak głęboką wiarą dyskutować nie będę (ani zachodzić w głowę).

Saulo

7. Data: 2009-01-28 14:34:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bredzisz.
Świat nie zawróci w kierunku Afryki tylko dlatego, że duszasty i reszta
pizdowatych mend o tym marzy, a jakiemuś pato-społecznemu
krypto-troglodyci jakimś cudem udało sie spłodzić projekcję własnych
fobii nt wspólczesności.
O!

PS: Takiego wała! ;D

--
CB

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Mylisz sie zdecydowanie (stwierdzam fakt, nie atakuje),
> powrot nastepuje i nastąpi.

ODPARSZANIE KRK...
ZAPYTOWYWUJE SIE...
PODOBA MI SIE...