Tahini - gdzie w Warszawie ?

1. Data: 2004-09-29 15:07:34

Temat: Re: Tahini - gdzie w Warszawie ?
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AndrzejM" <a...@w...pl.spamoff> napisał w wiadomości
news:cjehgr$1tli$1@mamut1.aster.pl...

> Aleksandria to miłe miejsce - zwłaszcza po Kairze ;) ale mimo wszystko
> najlepszy humms jest w całodowbowej jadłodajni (raczej hummusodajni, bo
> tylko to tam mają) Hashem Place w Ammanie :))))

O rany, otwórzmy taką hummusodajnię w Warszawie !!! Rany, ale się zrobiłam
głodna - na hummus, kebab (ale tylko ten aleksandryjski), sok z trzciny
cukrowej !!
O podróżach kulinarnych w tamte rejony znajdziesz trochę w ostatnim linku,
na bank Ci ślinka skapnie ;)) Straszny bałagan w tej relacji ale nie mam
czasu usiąść i złożyć tego w jedno....

http://www.pbase.com/corrina
http://www.banzai.pl/egipt2004/index.htm
490&wv.x=1&a=13031490

Chyba odwiedzę po drodze do domu jakiegoś Turka... Co mi zostaje, choć to
mamy w stolicy w dużej ilości...

pzdr
Kasia

1. Data: 2004-09-29 15:38:37

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Corrina napisał(a):

> [...]
490&wv.x=1&a=13031490

> Chyba odwiedzę po drodze do domu jakiegoś Turka... Co mi zostaje, choć to

Eeeech ten sok z kija w Marsa Matruh....
Jak już jesteśmy w drodze do Turka, to zachęcam do wizyty u Izraelczyka
na falafel. Przy Al. Niepodległości jakieś 100 metrów na południe od
metra Rakowieckiej po lewej stronie ulicy. Najgorsza obsługa w Warszawie
ale falafele najlepsze.

&

1. Data: 2004-09-30 08:03:46

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> falafel. Przy Al. Niepodległości jakieś 100 metrów na południe od metra
> Rakowieckiej po lewej stronie ulicy. Najgorsza obsługa w Warszawie ale

Nie omieszkam odwiedzić, warto poznawać nowe miejsca :) a przy okazji w
okolicach zdaje się jeszcze coś libijskiego mamy ?
Wczoraj przypadkiem skończyło się u Egipcjanina i to bardziej na plotach niż
jedzeniu, bo żarcie mają ohydne, pseudo-tureckie, niejadalne. Za to
potwierdził, gdzie nabędę tahini, tylko cholerka, nie mam nigdy czasu tam
podjechać, bo jak kończę pracę to oni już dawno zamknięci :( Pewnie prędzej
przywiozę sobie z Tunezji, to już za tydzień :))
Nie mogę się też doczekać ramadanowych pyszności, mówiąc szczerze, głównie
po to tam jadę :))

pzdr
Kasia

Niewolnictwo kuchenne