Tak jej bozia zdrowie dała że jej się mózgownica zesrała.

1. Data: 2013-04-16 14:59:33

Temat: Tak jej bozia zdrowie dała że jej się mózgownica zesrała.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i co kmiotki , fala chorób psychicznych od boziowania narasta, co
się stało że w psychiatryku wszyscy prawie tacy rozboziowani obecnie?
A państwo na kościoły zamiast szpitale daje i wywalają to do domu i
przed komputerem boziuje, boziuje, bo choroby psychiczne robią
wszystko aby człowiek nie miał kontaktu z sobą, czyli nie wrócił do
zdrowia i aby był nadal niezdrowy, bozia po mózgu musi tańcować , jak
łańcuch przy budzie psa metrowy, bo po pierwsze.
1. Syf chory pisał biblię, choroby psychiczne można indukować ,
czytając poezję pierdolniętych, mózg się dostosowuje do choroby, bo
spija nieświadomie wzór choroby.
Tak też jest z biblią, gdzie psycholki i zaburzeńcy mord tylko w imie
bozi rozpowszechniały i tym samym powstał wzór, że każde pokolenia od
boziowania mord malowały i ten wzór też przyciąga już ludzi
zdegenerowanych, psychicznych, gdzie choroba w pełni może rozkwitnąć
na mózgu.
2. Tym samym wielu ludzi przez lata indokrynowanych schematem zaczyna
tracić zdrowie i fanatyzować, jak Ikselka sfantyzowała.
3. Psychiatra wchodzi na psychiatryk, a tu same bozie wcielone w
różnych pozycjach rozłożone.

2. Data: 2013-04-16 15:37:06

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 14:59, glob pisze:
> No i co kmiotki , fala chorób psychicznych od boziowania narasta, co
> się stało że w psychiatryku wszyscy prawie tacy rozboziowani obecnie?

E tam, zawsze tak było - schizofrenia i inne tego typu przypadki to
dewiacje na punkcie religii, wiary.

3. Data: 2013-04-16 15:55:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 15:37, Trybun <i...@y...com> wrote:

> E tam, zawsze tak było - schizofrenia i inne tego typu przypadki to
> dewiacje na punkcie religii, wiary.

Za czasów Napoleona same Napoleniątka na psychiatrykach, bo
schizofrenia szuka najsilniejszych motywów z otoczenia, którymi się
pasie aby trwać, ale motywów które zdala trzymają od człowieka
osobowości. Religia to ucieczka od siebie, nasilniejszym motywem
zanegowania jest Bozia, która musi utrzymać zdala od rzeczywistości
aby trwać.

4. Data: 2013-04-16 16:06:49

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 15:55, glob pisze:

> [...]
> osobowości. Religia to ucieczka od siebie, nasilniejszym motywem
> zanegowania jest Bozia, która musi utrzymać zdala od rzeczywistości

swój ze swoim zawsze się dogada albrt fish & hannibal lecter

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

5. Data: 2013-04-16 16:15:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 16:06, ZOŁZA <r...@b...pl> wrote:

> swój ze swoim zawsze się dogada albrt fish & hannibal lecter
>
> --
> jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Artykuł omawia popularne fobie oraz coraz częściej występujące choroby
psychiczne z fobiami powiązane o paranoidalnym lub paranoicznym
charakterze. Naród Polski jest coraz bardziej narażony na rozmaite
zaburzenia psychiczne. Liczba chorych ciągle rośnie od wielkiej zmiany
ustroju począwszy, co na pewno jak wykazały liczne badania nie jest
przypadkowe. Do głosu doszły bowiem ciemne siły, które nie tylko same
są chore psychicznie, ale i potrafią skutecznie psychozy i fobie
indukować w umysłach innych ludzi.

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1m1z/sektofobia-i-paranoja-ant
ysektowa-fobie-teofobia-hagiofobia-heretykofobia#ixz
z2QdTcYnJ6

6. Data: 2013-04-16 16:34:41

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobowości. Religia to ucieczka od siebie, nasilniejszym motywem
> zanegowania jest Bozia, która musi utrzymać zdala od rzeczywistości

Napisałem to tylko na podstawie przypadków z którymi się spotkałem
osobiście - było to kilaka osób i wszystkie one miały wizję i
rozmawiały "rozmawiały z Bogiem". A tak ogólnie to bardzo możliwe że
zdarzają się i inne przypadki, ale ja ich osobiście nie widziałem, i to
chyba faktycznie tło takich zaburzeń bierze się w głównej mierze czasów
w jakich żyjemy.

7. Data: 2013-04-16 16:52:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 16:34, Trybun <i...@y...com> wrote:

> [...]
> zdarzają się i inne przypadki, ale ja ich osobiście nie widziałem, i to
> chyba faktycznie tło takich zaburzeń bierze się w głównej mierze czasów

Dokładnie, w powietrzu pływają wszelkiego rodzaju informacje, to
wygląda tak jakbyś oglądał telewizje i sobie coś tam myślał o tym co w
telewizji. A schizofrenik ma twarz wręcz przyklejoną do telewizora i
nie umie się odlepić, a najbardziej trzyma go to ,co go od jego
rzeczywistości odrywa. Religia to opium dla ludu, narkotyk dawkowany
aby odlecieć od rzeczywistości ,co zaczyna się obłudą a kończy się
chorobą .

8. Data: 2013-04-16 19:05:18

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2013 16:52, glob pisze:
[...]
> [...]
> rzeczywistości odrywa. Religia to opium dla ludu, narkotyk dawkowany
> aby odlecieć od rzeczywistości ,co zaczyna się obłudą a kończy się

Człowiek to takie potworne zwierzę, że gdyby nawet Boga nie było, trzeba
by go dla człowieka stworzyć. Religia zaś jest drogą poszukiwania
wolności: od siebie, od swoich słabości, które ograniczają, hamują
samorealizację i wreszcie zniewalają. Instytucje religijne nadużywają
zapisów zamieszczonych w "świętych tekstach" ale gdyby tego nie zrobiły,
zniknęłyby pochłonięte przez instytucje stricte świeckie. Dramaty
jednostek objawiające się w religijnym szaleństwie stanowią zaś wymowny
przykład prawdy, że słowo ma olbrzymią siłę, także destrukcyjną.

9. Data: 2013-04-16 19:18:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 19:05, CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> [...]
> jednostek objawiające się w religijnym szaleństwie stanowią zaś wymowny
> przykład prawdy, że słowo ma olbrzymią siłę, także destrukcyjną.

Właśnie religia to zniewolonenie, dlaczego Ferdek N. powiedział i miał
racje ...że Bóg umarł, bo ludzkość osiągneła dojrzałość/europa/, to
niedojrzałość potrzebuje sobie tęsknić za tatusiem, bo panicznie boi
się życia, samorealizacji.
Dlatego dogmaty przętrącają człowieka z człowieka, wszystkiego co
ludzkie nie wolno, jak znalazł dla chorób psychicznych i przy
religiach towarzyszy ustrój totalitarny, czyli publicznie co innego
się mówi, co innego robi, jak znalqzł dla wszelkiej maści faszystów bo
masz schizofrenie rzeczywistości.

10. Data: 2013-04-16 20:09:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 16:34:41 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>
> zdarzają się i inne przypadki, ale ja ich osobiście nie widziałem, i to
>
> chyba faktycznie tło takich zaburzeń bierze się w głównej mierze czasów

A moze one naprawde mialy wizje a ty tego nie potrafisz dopuscic do siebie? ;)
Wychodzi ze mozesz byc bardziej chory od nich ;P

Przegrańcy
zmierzch
Propozycja dla xli :)
Zalamal sie kurs zlota i od razu...zamach
Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.