Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

11. Data: 2018-10-13 19:45:36

Temat: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-13 o 17:23, XL pisze:

> Kiedy w ostatnich 50 latach byłeś na wsi? (ret.)

http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,23814964,ra
port-nik-kobiety-na-wsi-bez-dostepu-do-ginekologa-na
-calym.html

https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/wiejska-droga-do-
ginekologa.html

Czego nie rozumiesz?

> No i - NA WSI dziewczynKA w ciąży to zjawisko nieznane. To domena
> ,,oświeconych" (wg ciebie) miast.

LOL :):)

> Oczywiście. Powód to BRAK WZORCÓW. Efekt lewackiego lansu.

Nie. Powód, to kiepski wzorzec i brak edukacji.

> Co ma piernik do wiatraka?

No taki, że zamiast religii w szkołach powinna odbywać się edukacja.
Czego nie rozumiesz?

> Trzeba WYCHOWYWAĆ. A szkoła tego nie zrobi.

Bo szkoła ma edukować... Ręce opadają, przecież cały czas o tym piszę.

> Powtarzasz lewackie bzdety,
> jakoby to SZKOŁA miała wychowywać.

Jeszcze raz, powoli, czytaj ze zrozumieniem: szkoła ma edukować.

> Jak ma to robić, kiedy 50 lat komuny
> wyrugowało ze szkoły wszelkie wychowanie, wraz z dobrymi kadrami
> nauczycielskimi wyznającymi jakieś wartości, zastępując je (w drodze
> negatywnej selekcji) chłoporobotniczym moralnym dnem?

A teraz zastępuje dnem religianckim. Nawet to wciska do podręczników
niezwiązanych z religią.

> I to dno, w kolejnym już pokoleniu, naucza kolejne już pokolenie moralnego
> dna?

Więc czas to zmienić wprowadzając do szkół porządną edukację. Łącznie z
edukacją seksualną zamiast religii.

> Edukacja, jak widzę, jest przez ciebie rozumiana jako tylko i wyłącznie
> NAUCZANIE SZKOLNE. To się DOUCZ - że edukacja to nie tylko odbywa się też w
> domu, na ulicy, za śmietnikiem, na obozie, w internecie, w autobusie, w
> kinie, na stadionie itd.

Czyli to już nie jest spawa kulturowa?
I gratuluję pomysłu edukacji seksualnej za śmietnikiem, w autobusie albo
na stadionie. LOL :)

> Pierwsze słyszę.

Znowu kłamiesz :)

> No ale widać z nas dwojga to ty pilniej uczęszczałeś na
> lekcje religii.
> LOL

Wygląda na to, że znam lepiej twoją religię :)
Ale wstyd :):)

jurczuk-seksistowski-komentarz-u-jaworowicz

> ...w sprawie czego?

To żenujące, że trzeba ci tłumaczyć takie oczywistości... Kobiecie? W
XXI wieku? Ręce opadają...

Pierwsze z brzegu, inne znajdziesz samodzielnie:
https://natemat.pl/146453,antykoncepcja-kiedys-i-dzi
siaj-burzliwe-dzieje-kondoma-i-pigulki

https://nto.pl/pigulka-antykoncepcyjna-zmienila-swia
t/ar/4152397

>>> Tabletka (przed lub po) - to wasze dla nich remedium na efekty ich

> Czy ty odróżniasz terminy ,,podłość" i ,,upodlenie"?
> Z kim ja roznawiam...

No ja pierdolę... z kim ja rozmawiam?
Upadla się gwałciciel gwałcąc, a nie kobieta zachodząc w ciążę. Teraz
lepiej? Czy teraz zrozumiałaś?

Jak zwykle uciekasz od meritum w gierki słowne i robisz z siebie idiotkę.

> J.w.

Co j.w.?
Zachodząc w ciążę kobieta się upadla? Całkiem cię pogięło?
Albo może się upadla, gdy kocha się z facetem ale nie w celu prokreacji, co?

Was religiantów trzeba leczyć.

Na marginesie... współczuję twojemu facetowi. Ty zapewne się nie
upadlasz i seks uprawiałaś w swoim życiu tylko tyle razy ile masz dzieci...
A nie. Chyba mu jednak nie współczuję. Każdy samodzielnie decyduje o
swoim losie.

> J.w.

Ikselka się zawiesiła.
To była dla niej zbyt duża dawka rozsądku i przegrzało jej mózg :)

> Jak nie w burkach, to z cyckami i tyłkoem na wierzchu? TO jest twój
> modelowy wizerunek?

Mój jest taki, że nic mi do tego jak ktoś się ubiera, albo się nie ubiera.
Nie twoje cycki i nie twój tyłek, więc się odwal.

To, że twój modelowy wizerunek lekko odbiega od islamskiego, to nie
znaczy, że akurat twój jest prawidłowy. Kto TOBIE dał prawo decydować
jaki wizerunek jest prawidłowy? Może to właśnie islamski jest
prawidłowy, a nie twój?
Niczym się od islamistów nie różnisz, też sobie uzurpujesz prawo do
decydowania kto i jak ma się ubierać. Czujesz się od nich lepsza, bo
lekko granicę przesunęłaś.
A jesteś tak samo religijnie pierdolnięta, bo ubzdurałaś sobie, że masz
prawo te granice komuś innemu ustalać.
Nie masz takiego prawa.

Skup się na problemie, że problemem nie jest krótka spódniczka, lecz
gwałciciel. Pomyśl przez chwilę logicznie (czego ja od ciebie
wymagam...?), jakoś pierdyliard facetów przechodzi obok i się nie rzuca
na każdą w krótkiej spódniczce. Więc to nie jest wina krótkiej
spódniczki czy cycków na wierzchu.

> ,,Tak", nawet gdy były młode, też nie chodziły

Ich wybór. I wara im od decydowania o ubiorze innych.

> - chodzenie z dupą na
> wierzchu nie jest celem życiowym normalnej kobiety.

Nie ty religiantko będziesz decydować co jest celem innej osoby. To po
pierwsze.

A po drugie, zwykle jest tak, że jak jakaś stara dewota z przeżarcia
opłatkami już za młodu miała dupę jak szafa i nie mogła ubrać krótkiej
spódniczki (i do teraz nie może), to taka najgłośniej krzyczy z
oburzeniem o czyichś dupach na wierzchu. Zazdrości. Sama nie mogła i
nadal nie może, to innym też nie pozwoli, a co! Dlaczego inni mają mieć
lepiej niż ona, nie? To takie typowo polskie... patriotyczne wręcz, to
kwesta narodowa!

> Inaczej jest w
> pokoleniu kobiet wychowanym przez lewactwo - na młode lafiryndy.

Bredzisz. Ubiór nie ma z tym nic wspólnego.
Klechy chodzą zakutani w sukienki od stóp po samą szyję i co? I to jakoś
nie spowodowało, że nie mają kochanek i dzieci na boku, poza małżeńskim
związkiem. Jak widzisz, upodlenie się nie zależy od ubioru.

> Tylko w muzułmańskim.

Nie tylko. W waszym też.
Powtórzę, to wstyd, że własnej religii nie znasz.

> Powiem tak: TEGO uczy porządna rodzina - i porządny ojciec. Poprzez
> szanowanie kobiet w domu i poza nim.

Tak, tak... a seks to tylko po ślubie i tylko w celu prokreacji.
Koniecznie kościelnym, bo inny jest nie ważny i idzie się wtedy do
piekła. I seks przed ślubem to dla kobiety upodlenie i brak szacunku.
A potem taki tatuś wyrodną córkę kwasem oblewa, bo mu się puściła z
chłopakiem, zamiast grzecznie wyjść za mąż jako dziewica oczywiście, za
wskazanego przez tatusia bogatego kuzyna.

Was trzeba leczyć. Nie masz bladego pojęcia o szacunku.

> I Kościoł Katolicki też tego uczy.

Nie. Kościół katolicki tego nie uczy. A już szczególnie nie uczy szacunku.
Oni tylko mówią, że uczą szacunku, a robią dokładnie przeciwnie. I tylko
tak ci sprali mózg, że w to uwierzyłaś (jak widać, w twoim przypadku
nawet specjalnie nie musieli się wysilać).

> To co, już kąpiesz się nago z synem czy córką? Nie masz dzieci? - pewnie
> jacys twoi równie oświeceni jak ty sąsiedzi mają. Zaproponuj ich dzieciom
> wspolną kąpiel nago. Powinni się zgodzić z entuzjazmem!

Czyli jednak ci się mózg przegrzał...
Ale pamiętasz, że rozmawiamy o twojej (i innych religiantów) uzurpacji o
decydowaniu kto i jak ma się ubierać chodząc po ulicy, w publicznych
miejscach?
Czy jak zwykle przestałaś nadążać za dyskusją?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-10-13 20:08:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-13 o 17:54, XL pisze:

> A tam z synem, córką czy innym dzieckiem - ty zaproponuj żonie sąsiada!
> Jemu samemu też możesz...
> LOL

No i sama widzisz, jak ty nie ogarniasz o czym jest dyskusja...
Musiałbym być tobą (a na szczęście dla sąsiadów nie jestem), żeby
proponować jak ma się ubierać, czy rozbierać.

Piszę przecież od dłuższego czasu, że nic mi do tego jak ubiera się
córka czy żona sąsiada, że nie mam prawa im mówić jak mają się ubierać
(czy nie ubierać), a ty mi wyjeżdżasz z tekstem, że mam im zaproponować
jak mają się ubierać albo jak mają się nie ubierać :):)

Poziom twojej umiejętności czytania ze zrozumieniem jest imponujący.
(To był sarkazm, piszę na wszelki wypadek, jakbyś znowu nie zrozumiała)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Najbardziej prześladowana grupa zawodowa w Polsce!
Kandydat Jaki i TVN
Ordo Iuris i Moskwa
CSU traci z powodu migracji
Kłamczuszek