Taka sobie przegryzka

1. Data: 2001-03-15 11:30:52

Temat: Taka sobie przegryzka
Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zajrzałem sobie ostatni do zamrażarki i znalazłem tak na oko chyba z
kilo zamrożonych truskawek. Jako, że mrożeniny nie jadam tak prosto z
mrozu, coś trza było z tego wykoncypować. Wziąłem więc galaretkę
truskawkową (taka w proszku) i wg przepisu z torebki zrobiłem co
należało. Do gorącej, parującej galaretki wrzuciłem te zamrożone
truskawy. Trzeba było szybko mieszać, bo krzepło błyskawicznie! Jak już
zastygło, to wtedy można już wcinać. Niby nic wielkiego, ale
przynajmniej tak trochę wyczyściłem zamrażarkę.
Można próbować oczywista z innymi owocami, albo mieszać smaki. Ja
akuratnież miałem tylko truskawy.

Sorel Trooskavka

1. Data: 2001-03-18 09:27:17

Temat: Re: Taka sobie przegryzka
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorel wrote:

> [...]
> należało. Do gorącej, parującej galaretki wrzuciłem te zamrożone
> truskawy. Trzeba było szybko mieszać, bo krzepło błyskawicznie! Jak już

mm, uwielbiam truskawki :)
male pytanko: mieszac mikserem? bo chyba nie recznie...

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-03-19 10:07:41

Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kazala" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości >
> mm, uwielbiam truskawki :)
> male pytanko: mieszac mikserem? bo chyba nie recznie...

Odpowiadam trochę późno, ale lepiej niż wcale :):
Ja zawsze merdam widelcem. Wrzucając truskawy mieszam, żeby się "równo"
rozmieszało. Nie krzepnie na beton i robią się takie, hmmm... cząstki
(?). Jak skrzepnie lepiej, to merdnąć jeszcze raz, żeby się, no tak,
poszarpało. Mikser zrobiłby z tego chyba za duży bałagan, mógłby (chyba)
zmieszać za mocno (rozdrobnić), a tu owoce mają być w miarę całe.
Życzę smacznego.

Sorel.

1. Data: 2001-03-20 20:27:40

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorel wrote:

> Odpowiadam trochę późno, ale lepiej niż wcale :):

zdecydowanie :)
zwl. ze bardzo nieregularnie czytam ostatnio grupy dyskusyjne ;)
dzieki za wskazowki.

pozdr.
pat
--