Takie małe beer-party !

1. Data: 2000-10-25 10:20:38

Temat: Takie małe beer-party !
Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witeczka !

W piatek jestem ustawiony ze znajomymi na mala libacje. Zostalem ożeniony z
kuchnia (z czego sie ciesze !), tylko powstal problem, co mozna podac w
miare szybkiego w przygotowaniu, ostrego i zeby pasowalo do piweczka.

Druga kwestia, jakie przekąski dodajecie do wodeczki.

pozdr

Popi

1. Data: 2000-10-25 11:55:44

Temat: Re: Takie małe beer-party !
Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Wed, 25 Oct 2000 12:20:38 +0200 autorstwa Popi
(f...@k...net.pl):
[...]
:
: Druga kwestia, jakie przekąski dodajecie do wodeczki.

Z doświadczenia akademikowego: paluszki, chipsy, ogórki, pieczarki
konserwowe, śledziki najprzeróżniejsze - zero roboty, a miło jest.
No ale wiadomo, że studenci to minimaliści :)
Zwykłe kanapki z polędwicą i zółtym serkiem też nie są złe. Oczywiście
trzeba je ozdobić pomidorkiem, ketchupem, sosami itd. Ja na takich
imprezach mam smaka na pikantny gulasz z grzybkami... ale jakoś
nikt nie podaje, parę razy jadłem bigosik, ale nie podchodził mi z
alkoholem... nie proponuje kapusty mieszać z alkoholem.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

1. Data: 2000-10-25 13:07:10

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popi wrote:

> W piatek jestem ustawiony ze znajomymi na mala libacje. Zostalem ożeniony z
> kuchnia (z czego sie ciesze !), tylko powstal problem, co mozna podac w
> miare szybkiego w przygotowaniu, ostrego i zeby pasowalo do piweczka.

wędliny, ser, ogórki kiszone i/lub konserwowe, oliwki, papryka, cebulki
konserwowe i kilka paczek wykałaczek (o - rymło mi się:)
wędliny, ser, ogórki ko\roisz w kostkę wielkosci kostki cukru lub trochę
mniejsze.
Nadziewasz wszystko losowo na wykałaczki.
Musi być tego dużo, bo znika błyskawicznie.
Do tego nieśmiertelne orzeszki ziemne (pod piwo)

> Druga kwestia, jakie przekąski dodajecie do wodeczki.

_do_ wódki co najwyżej napój :)
pod wódkę natomiast- jw. + sledziki w przeróżnych postaciach, grzybki,
serek i wędliny w plasterkach.
No i rzecz jasna ogórki.

Chyba, że chce Ci się dłubac coś na ciepło

sadyl

1. Data: 2000-10-25 13:53:10

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Popi napisał(a) w wiadomości: <8t6ddl$au4@lena.man.rzeszow.pl>...
> [...]
>miare szybkiego w przygotowaniu, ostrego i zeby pasowalo do piweczka.
>
>Druga kwestia, jakie przek?ski dodajecie do wodeczki.

Chociaz glownie do wodeczki ale i do piwka dobry - boczek :-))) - mozna
podsmazyc (przy wodeczce raczej na poczatku spozywania - potem moga byc
problemy ;-)) ).
Ale tak czy siak - po wieczorku kawalerskim kolegi boczek stal sie moja
glowna zagryzka :-).

belin

1. Data: 2000-10-25 18:45:32

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Oct 2000 11:55:44 GMT, g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz
Janoszka) wrote:

>, par? razy jad?em bigosik, ale nie podchodzi? mi z
>alkoholem... nie proponuje kapusty miesza? z alkoholem.
... ta dzisiejsz mlodziez ... ;-) ... bigosik i zmrozona wodeczka to
klasyka polskich imprezek ... co to sie panie dzieju porobilo...;-)
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-25 22:13:21

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Popi" <f...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>miare szybkiego w przygotowaniu, ostrego i zeby pasowalo do piweczka.
>
>Druga kwestia, jakie przekąski dodajecie do wodeczki.

Ha! To ja proponuje taka pewna modyfikacje poczciwych nalesnikow. Ciasto
wlasciwie normalne ale:

Zamiast zwyklej maki daj make krubczatke.
Dodaj do ciasta zmielona galke musztatalowa (dla smaku wedle uznania)
Dodaj do ciasta mielonego pieprzu czarnego (dla smaku wedle uznania)
Mozesz dodac nieco wiecej soli ale to jak kto woli. W kazdym razie powinna
byc nieznacznie wyczuwalna w smaku nalesnika.

Ciasto z krupczatki trzeba dobrze wymieszac przed kazdym wylaniem na
patelnia - nie nalezy nalewac nowej porcji wczesniej do kieliszka - trzeba
zrobic to bezposrednio po zamieszaniu i przed wylaniam na patelnie.

Galka nada tym malesmikom takiego bardzo pasujacego do piwa smaczku.

Robi sie blyskawicznie wiec jak zabrakinie to tez sie blyskawicznie dorobi.

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-10-25 22:24:12

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Popi" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| z kuchnia (z czego sie ciesze !), tylko powstal problem, co mozna podac w
| miare szybkiego w przygotowaniu, ostrego i zeby pasowalo do piweczka.

Pokrój w kostkę (grubą) ser żółty - jakiś ostry gatunek najlepiej. Do tego
wykałaczki do nadziewania, a w miseczkach jakiś bałkański sos na bazie
bakłażanów i papryki. Np. Ajvar podravki albo któryś z 3 rodzajów sosów
sprzedawanych w Bułgarskich Winach (nazwa mi wyleciała, jakać ...ica chyba).
Dużo fajniejsze od ketchupu. Doskonałe są naturalnie krakersy - byle nie
słodkie (np. sezamowe). Sprawdza się też chleb ze smalcem ze skwarkami
(obok solniczki, bo nie wszyscy lubią solić, a każdy inaczej).

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

Łopatka - jakieś sugestie