Tako rzecze guru

31. Data: 2007-05-15 03:30:27

Temat: Re: Tako rzecze guru
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl>; napisal:

> musze Cie ostrzec co do osoby pt Jeff, ono (ofiara nieustalonej plci) od lat
> (bardzo wielu) na bardzo wielu grupach prowadzila krucjate anty-DO , gdzie
> skutecznie sie skompromitowala. Nawet udalo jej sie (tej osobie) dostac
> "szlaban" na uczestnictwo w grupach dyskusyjnych ! Januszek to taki nedzny
> pomiot Jeffowy, ale oboje stosuja bluzgi i obelgi jako normalna forme
> "dialogu". Ale warto o tym wiedziec zeby nie byc zaskoczonym takimi
> "argumentami ;)

acha..... jeszcze jedno tchorzliwa kreaturo, od dzisiaj kazdy twoj chamski i
oszczerczy post bedzie przesylany na abus.
Zobaczymy jak naprawde jest przestrzegane prawo usenetowe i karne przez
administracje GW i czy tacy socjopaci jak ty, moga sobie zupelnie bezkarnie
ponizac ludzi na grupach dysklusyjnych, tylko dlatego, ze ludzie ci informuja o
dzialajacej w sieciu internetowej, niebezpiecznej grupie oszustow nalezacych do
sekty terapeutycznej.

32. Data: 2007-05-15 15:44:46

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@v...pl> napisał(a):

> chuliganie internetowy,
> twoj agresywny i ponizajacy post zostal kolejny raz przeslany na abus i na poli
> cje.
> Mam nadzieje, ze w koncu zostanie ci odciety dostep do sieci internetowej.

Jozeffino

utnij sobie to co ci niepotrzebnie wisi

33. Data: 2007-05-15 15:51:20

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> dzialajacej w sieciu internetowej, niebezpiecznej grupie oszustow nalezacych do

dawaj dawaj Jozffino
może w końcu się ujawnisz

a tam już łapiduchy z kaftanikiem na cie czekają

34. Data: 2007-05-15 20:37:13

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
2...@n...onet.pl...
> Zobaczymy jak naprawde jest przestrzegane prawo usenetowe i karne przez
> administracje GW i czy tacy socjopaci jak ty,

juz kilka miesiecy temu straszylas mnie dokladnie w taki sam sposob i juz
mialem miec (!!!) problemyz internetem no i co ? ano pozostalo plucie jadem
i tylko tyle!

Jurek

DO ---- MO;-)
Radykalni weganie