Tako rzecze guru

1. Data: 2007-05-12 14:37:35

Temat: Tako rzecze guru
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Glodowka
/glodowka.html

"Aby pozbyc sie choroby, czy chorób, trzeba usunac ich przyczyne. A
przyczyna chorób nie jest nic innego, jak bledy w zywieniu wplywaja tak
fatalnie na umyl czlowieka chorego, ze wszystko widzi odwrotnie od
rzeczywistosci i wybiera tym bardziej szalone sposoby na leczenie swoich
chorób, im wieksze spustoszenie w jego umysle spowodowalo niekorzystne
odzywianie".

"W obozach koncentracyjnych ustepowala choroba wrzodowa, nadcisnienie,
otylosc i inne choroby, a pojawialy sie nastepne, daleko grozniejsze,
które szybko powodowaly smierc wiezniów".

c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

j.

2. Data: 2007-05-12 19:13:09

Temat: Re: Tako rzecze guru
Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 4:37 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> "W obozach koncentracyjnych ustepowala choroba wrzodowa, nadcisnienie,
> otylosc i inne choroby, a pojawialy sie nastepne, daleko grozniejsze,
> które szybko powodowaly smierc wiezniów".
.
tu jednak przegiąłeś, rozumiem, że chcesz się naigrawać z optymalnych,
jednak tym razem cytując te .........., powołujesz się na tragedię i
męczeństwo osoby ludzkiej w obozach koncentracyjnych w sposób
niegodny!!!!!!!!!!!!
protestuję przeciwko takim wypowiedziom
HAŃBA HAŃBA I WSTYD

3. Data: 2007-05-12 19:15:46

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 9:13 pm, radek <r...@g...com> wrote:

> [...]
> jednak tym razem cytując te .........., powołujesz się na tragedię i
> męczeństwo osoby ludzkiej w obozach koncentracyjnych w sposób

NA POHYBEL !

4. Data: 2007-05-12 19:16:35

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 9:15 pm, radek <r...@g...com> wrote:

> NA POHYBEL !

TO JEST SKURWYSYŃSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Data: 2007-05-12 19:28:39

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> które szybko powodowaly smierc wiezniów".
>
> c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

rozumiem, że możesz chcieć robić sobie jaja, - ok - nie mam nic
pzeciwko jajkom,
ale przekroczyłeś granicę, nie tylko dobrego smaku, przekroczyłeś
granicę naigreawania się z męczeństwa narodów
spieradalaj, spierdalej, chuju złamany

6. Data: 2007-05-12 20:03:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

radek pisze:

> spieradalaj, spierdalej, chuju złamany

Hamuj sie, kmiocie. Plonk.

7. Data: 2007-05-12 21:43:32

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 10:03 pm, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> wrote:

> Hamuj sie, kmiocie. Plonk.

chyba powinno być Kmiocie

8. Data: 2007-05-12 21:47:24

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...gazeta.blah> wrote:

> Hamuj sie, kmiocie. Plonk.

no nareszcie głos rozsądku

9. Data: 2007-05-12 21:53:20

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

radek napisał(a):

> chyba powinno być Kmiocie

Nie, nie powinno. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2471694
Plonk.

j.

10. Data: 2007-05-13 05:24:58

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 9:28 pm, radek <r...@g...com> wrote:
> On May 12, 4:37 pm, januszek <j...@p...irc.pl>
wrote:>http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/G
lodowka/glodowka.html

> spieradalaj, spierdalej, chuju złamany

tak, prawda, jestem kmiot i przegiąłem, przepraszam za obraźliwe słowa
radek

DO ---- MO;-)
Radykalni weganie
Fajna czekolada Sladka Vasen