Tamaryszek

11. Data: 2002-06-10 13:46:50

Temat: Re: Tamaryszek
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3D049D30.EF0761F2@people.pl...

> Dzięki, też pewnie dokupię inne kolory, jak spotkam. Naprawdę
> wyrasta na 2 m?

Moje (dwie pierwsze) mają po 1,5 - 1,7 m. Ta o dwukolorowych liściach rośnie
wolniej i ma ok. 70 cm.

Majka

12. Data: 2002-06-10 19:05:52

Temat: RE: Tamaryszek-wajgela
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Of Majka

>Mam trzy - ciemnoczerwoną, jasnoróżową i o biało-zielonych liściach z
>różowymi kwiatami i zawsze tak z nimi postępuję. Kwitną niezawodnie i są
>mrozoodporne.

Majka
Wczoraj widzialem u Tracza wajgele o bialych kwiatach.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

13. Data: 2002-06-11 12:17:53

Temat: Odp: Tamaryszek
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Moje (dwie pierwsze) mają po 1,5 - 1,7 m. Ta o dwukolorowych liściach
rośnie
> wolniej i ma ok. 70 cm.

Jest jeescze 'Nan' o coiemnoczerwonych liściach, kwiaty różowe (podobno tez
podobna o kw. czerwonych), wyrasta docelowo do ok. 1m.

Pozdrawiam, Basia.

Wszystkoizm????
Pracownicze Ogrody Dzialkowe
Choroba świerka