Targi w Strzelinie

11. Data: 2004-05-13 23:23:47

Temat: Re: Targi w Strzelinie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz napisał:

> A bo do nas i od nas wszedzie daleko :-)

Tak samo jak z południa:-)

Pozdrawiam
Marta

12. Data: 2004-05-14 14:36:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> Proponuje spotkanie okolo 11 na gorce na lawach ustawionych przy grillu.
> Beda chetni?

Ta górka i na ławach ok 11 jest nadal aktualne? :)

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2004-05-14 16:11:35

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała

> Ta górka i na ławach ok 11 jest nadal aktualne? :)

Oczywiście!! Górka jest tam: po schodkach, w lewo i już ;-))
Pozdr. Jurek

14. Data: 2004-05-14 16:51:30

Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka niesamowita organizacja. Czasami Was poczytuje (tzn. raz na około 2
tygodnie kiedy mam wolny czas) a i nie raz sam coś odpisuję. Chętnie
zobaczyłbym ludzi, którzy na tej grupie tak chętnie pisują na różne tematy o
ogrodach itp. Być może uda mi się Was spotkać, ale nie zapewniam o tym.
Niestety mam mało czasu jutro, bo muszę jeszcze sporo napracować się w ogórdku
(do koszenia trawa w sadzie, rozsadzanie aksamitek itp.). Do Strzelina jadę z
samego rana tzn. około 9. Najlepszy czas na zakupy w Strzelinku. Wystawcy co
dopiero się rozkładają, nie muszę stać pół godziny w korku, mogę spokojnie
oglądnąć sobie wszystkie roślinki, nie muszę przepychać się przez tłumy
zakupowiczów itp. Nie raz mi się zdarzyło że jako pierwszy klient dostałem
niezły rabat, no i wybór roślin jest oczywiście najlepszy. Także polecam
wczesnoranne zakupy!!! W każdym bądź razie życze przyjemnych zakupów oraz
miłego spotkania przy ognisku.
Łukasz W. - słupszczanin.
Może będzie ktoś z Was wcześniej w Strzelinie?

15. Data: 2004-05-14 17:06:51

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz W." napisał
> Może będzie ktoś z Was wcześniej w Strzelinie?

Ja będę na pewno wcześnie, zaraz po 9.00. Ale jadę z działki, więc nie mogę
podać dokładnej godziny.
W poście z 11 maja jest mój tel. kom.
Do zobaczenia w Strzelinie Jurek

16. Data: 2004-05-14 17:15:12

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:c82ug8$8na$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Łukasz W." napisał
> >

> Ja będę na pewno wcześnie, zaraz po 9.00. Ale jadę z działki, więc nie
mogę
> podać dokładnej godziny.
> W poście z 11 maja jest mój tel. kom.

Jeśli o 9-tej można już tam zakupy popełnić, to my postaramy się być też o
tej godzinie mniej więcej oczywiście. Wiesia proponawała jedenstą na
spotkanie więc jak robimy?

Pozdrawiam
Kaśka

17. Data: 2004-05-14 17:25:59

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała
> Jeśli o 9-tej można już tam zakupy popełnić, to my postaramy się być też
> tej godzinie mniej więcej oczywiście. Wiesia proponawała jedenstą na
> spotkanie więc jak robimy?

Bądź jak najwcześniej. O 11.00 to już będzie spotkanie przy grillu, po
zakupach.
My tak robiliśmy poprzednio
Pozdr. Jurek

18. Data: 2004-05-14 20:41:11

Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja zrobię tak, że o godzinie 9.30 i 10.00 zajdę tam koło grila i rozejrzę
się czy kogoś nie ma. Jeszcze tylko jakieś znaki charakterystyczne? Nie wiem
kogo mam szukać. Uprzedzam, że ja jestem bardzo młody jak na takie
zainteresowania ogrodnicze (studiuję też biologię), ale myślę, że na tej grupie
wszyscy czują się młodo. Będę miał na sobie brązowy polar i niebieską kurtkę
przeciwdeszczową - bo deszcz na jutro zapowiadają.
Ciekawe co będzie nowego na targach?
Do zobaczenia.
Łukasz W.

19. Data: 2004-05-14 21:02:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz W." <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kurtkę
> przeciwdeszczową - bo deszcz na jutro zapowiadają.

No to może jakieś hasło w stylu "Najlepsze kasztany rosną ....itd." ;)) .
A na powaznie ja najprawdopodobniej będę miała niebieską kurtke
przeciwdeszczową Adidasa, jakieś tam czarne i białe wstawki, mam czarne dośc
kótkie włosy niska, szczupła z mężem tam się pojawię. Oczywiście też
wygladam młodziutko... jak na 33- latkę :)) Najlepiej jakbyś był tam o
11-tej.

Pozdrawiam
Kaśka

20. Data: 2004-05-14 21:45:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No to może jakieś hasło w stylu "Najlepsze kasztany rosną ....itd." ;)) .
:)
a odzew oczywiscie na ponderosie u _hehehe
:))))))

> A na powaznie ja najprawdopodobniej będę miała niebieską kurtke
> przeciwdeszczową Adidasa, jakieś tam czarne i białe wstawki,
hehe
a paskow 3 czy 4
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

w którą stronę odkręcać?
Filia na tunel. Jak kleić?
Gdzie mozna dostać konopie ??
Jak co wiosnę liście z jabłonki spadają :(
Irga żywopłot