Irga żywopłot

1. Data: 2004-05-11 08:42:05

Temat: Irga żywopłot
Od: "Marek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Posadziłem irge błyszczącą, ma być z tego żywopłot. Krzaczki rosną co 50cm -
czy to nie za duże odległosci? Może trzeba dosadzić jeszcze jeden rządek z
przesunięcięm a może powsadzać między te co rosną jeszcze pojednym krzaczku.
Może jest ok tak jak jest (tak zasugerowała Pani która sprzedała mi sadzonki
ale Wy się chyba lepiej na tym znacie niż ona:))

Pozdrawiam

Marek

2. Data: 2004-05-20 00:33:02

Temat: Re: Irga żywopłot
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sadzonki
> ale Wy się chyba lepiej na tym znacie niż ona:))

Rosna w sam raz, chociaz dopuki zywoplot nie podrosnie moze wydawac sie
lysy. Jesli chcesz zageszczac to tylko drugim, przesunietym rzedem.

Elfir

Eko Domek W-wa
szczepionka na ratowanie kasztanowca
Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Nawóz z pokrzyw
Eh ta krzywaczka ...