Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?

1. Data: 2004-05-11 06:35:10

Temat: Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Od: "Monia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie jak w tytule...
Rosnie to-to u rodziny w ogrodzie, wygladalo mi to na jasnote, zdziwilam sie
dopiero gdy zakwitlo, ma zolte kwiatki. Myslalam ze moga byc biale i odcienie
rozu-fioletu, a tu o....
Jesli to nie jest jasnota, to co ma wyglad do niej podobny?
Prosze o pomoc!
Monia

2. Data: 2004-05-11 07:56:10

Temat: Re: Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
odcienie
> rozu-fioletu, a tu o....
> Jesli to nie jest jasnota, to co ma wyglad do niej podobny?

Gajowiec żółty czyli Galeobdolon luteum, sprawdź czy to to :-)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-11 13:05:55

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odcienie
> rozu-fioletu, a tu o....
> Jesli to nie jest jasnota, to co ma wyglad do niej podobny?

Tak, to pewnie będzie Gajowiec. Zazwyczaj ma srebrzyste plamy na lisciach.
Podobny, bo należy do tej samej rodziny :)
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-05-12 06:24:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Gajowiec żółty czyli Galeobdolon luteum, sprawdź czy to to :-)

Bylem wczoraj w lesie. Cale lany gajowca kwitna. Taka "druga zmiana" po
zawilcach ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-05-12 06:26:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak, to pewnie będzie Gajowiec. Zazwyczaj ma srebrzyste plamy na lisciach.

Te plamy zazwyczaj ma forma hodowlana.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-05-12 12:43:31

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c7si1n$4g1$8@atlantis.news.tpi.pl...
> "Gusiek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Te plamy zazwyczaj ma forma hodowlana.

Mój jest z lasku bielańskego :) w W-wie. I ma plamy, z czego jestem bardzo
zadowolona :)
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2004-05-12 14:38:23

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te plamy zazwyczaj ma forma hodowlana.

Nie, wszystkie tak mają :-)

Natalia

8. Data: 2004-05-13 08:29:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <b...@o...pl> wrote in message

> Nie, wszystkie tak mają :-)

Dziwne... Na widzianych dwa dni temu plam nie zauwazylem :[
Ziarnoplony np. maja na dziko marmurkowe plamki ale sa tez rosliny bez nich.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2004-05-13 12:57:21

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c7vei7$ai0$4@atlantis.news.tpi.pl...
> "Natalia" <b...@o...pl> wrote in message

> Dziwne... Na widzianych dwa dni temu plam nie zauwazylem :[
> Ziarnoplony np. maja na dziko marmurkowe plamki ale sa tez rosliny bez
nich.

No popatrz. W życiu nie widziałam ziarnopłonów w plamki. Może to wirus?
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2004-05-13 19:55:37

Od: "leon" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lisciach.

> Mój jest z lasku bielańskego :) w W-wie. I ma plamy, z czego jestem bardzo
> zadowolona :)
> Pozdrawiam, Agata

a jak mielismy zajecia w lasku bielanskim i pani ktora prowadzila koniecznie
nam chciala pokazac taki z plamami zeby odroznic od innych spokrewnionych to
sie dranie wszystkie pochowaly ;) i byly same wybrakowane - bez plamek :)))
pozdrawiam
leon

Nawóz z pokrzyw
Eh ta krzywaczka ...