Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?

11. Data: 2004-05-14 09:52:39

Temat: Re: Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:c7vrgi$a59$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No popatrz. W życiu nie widziałam ziarnopłonów w plamki. Może to wirus?

Jesli chcesz miec ziarnoplon "w plamki", wyslij mi na priv swoj adres, a ja
przysle Ci bulwki przybyszowe takiego ziarnoplonu.
Mam w ogrodzie zwykle i "w plamki".
Czy plamki te sa nastepstwem wirusa, czy moze maja inna przyczyne - nie
wiem.

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2004-05-14 09:58:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"leon" <y...@g...pl> wrote in message

> [...] byly same wybrakowane - bez plamek :)))

Bylem wczoraj znow w lesie, by sie im lepiej przyjrzec. Plamek nie widac.
Gdybym sie naprawde dokladnie przygladal, moze bym cos dojrzal ale idac
przez las (nie czolgajac sie) nie widac tych plamek. Widzialem niedawno tez
forme ozdobna (?) rosnaca na rabacie pod blokiem. Forma ta miala wyraznie
dwubarwne liscie. Roslina byla tez wyzsza ale miala jednak duzo wiecej
swiatla niz w lesie bukowym.

Pozdrawiam,
Bpjea

Nawóz z pokrzyw