Filia na tunel. Jak kleić?

1. Data: 2004-05-11 11:59:35

Temat: Filia na tunel. Jak kleić?
Od: "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie pytanie brzmi czym kleić. Klej który kupiłem (do folii PVC) nie
działa. Jakie znacie sposoby zeby pokleic, zgrzac folie juz zalozona na
tunel. Bede wdzieczny za pomocne rady.
Pozdrawiam
Slawek S.

2. Data: 2004-05-11 14:42:39

Temat: Re: Filia na tunel. Jak kleić?
Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W zasadzie pytanie brzmi czym kleić. Klej który kupiłem (do folii PVC) nie
> działa.

Folia na namiot to raczej polipropylen (nie da się tego skleić) nie PCW
pozostaje więc zgrzewanie lub na zakładkę.
Pozdrawiam
FJ

3. Data: 2004-05-11 21:49:26

Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip J" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
nie

> Folia na namiot to raczej polipropylen (nie da się tego skleić) nie PCW
> pozostaje więc zgrzewanie lub na zakładkę.

Jednak raczej polietylen. Uzywałem specjalnej tasmy klejacej do takiej
folii, dobra byla tez taka srebrna nazywana amerykanska. Oczywiscie mozna
tez zgrzewac.

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2004-05-12 06:06:33

Od: "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ao" <s...@N...atomnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jednak raczej polietylen. Uzywałem specjalnej tasmy klejacej do takiej
> folii, dobra byla tez taka srebrna nazywana amerykanska. Oczywiscie mozna

A jeżeli zgrzewać to jaka jest technika takiej operacji? Jakieś specjalne
zgrzewarki? Czy można takie cos gdzieś wypozyczyć(Wa-wa)?
Pozdrawiam
Slawek S.

5. Data: 2004-05-12 07:31:25

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak raczej polietylen.

Polietylen czy propylen jeden pies- skleić się tego nie da :)
Pamięć jak widać jest zawodna, jednak radzę nie mylić metanu z etanem a
raczej ich pochodnych o końcówce ol :)

Pozdrawiam
FJ

6. Data: 2004-05-12 08:08:08

Od: "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polietylen czy propylen jeden pies- skleić się tego nie da :)
> Pamięć jak widać jest zawodna, jednak radzę nie mylić metanu z etanem a
> raczej ich pochodnych o końcówce ol :)

E tam. Można tylko szybko bo sie robi ciemno.:)
Slawek S

7. Data: 2004-05-12 21:12:33

Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A jeżeli zgrzewać to jaka jest technika takiej operacji? Jakieś specjalne
> zgrzewarki? Czy można takie cos gdzieś wypozyczyć(Wa-wa)?

Były kiedyś dostępne zgrzewarki w postaci malego zelazka ze zwezona stopka o
mocy 80 W (okazywalo sie to troche za malo). Ale zwykle zelazko tez moze
byc, tylko pamietaj, aby miedzy zelazko a folie wlozyc papier lub tkanine
lub inny material nie topiacy sie, by sie folia nie przykleila do zelazka.
Temperatura tez nie powinna byc ustawiona na max, poeksperymentuj.

Andrzej

8. Data: 2004-05-12 22:52:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jednak raczej polietylen. Uzywałem specjalnej tasmy klejacej do takiej
> folii, dobra byla tez taka srebrna nazywana amerykanska. Oczywiscie mozna
> tez zgrzewac.
:)
nie mozna a trzeba
bo najlepsze i najtrwalsze
a poza tym naszybciej i najladniej to wyglada
:)
wszystkie tasmy puszczaj gora po roku
:)
zgrzewa sie tylko folie nowa
stara ewentualnie mozna pofastrygowac gwozdziami
ale to dosc szpetnie wyglada
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-05-13 20:29:59

Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Trudno zgrzewac folie napieta na tunelu, mnie sie to nie udalo nigdy,
dlatego kleilem specjalna tasma. Na rok zupełnie wystarczy.

Andrzej

10. Data: 2004-05-13 21:43:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora