Targi w Strzelinie

31. Data: 2004-05-17 19:10:06

Temat: Re: Targi w Strzelinie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:c89sj4$itq$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>

> Bylam na targach w Gdansku i mialam wrazenie, ze jest sporo ciekawych
> roslin. Niestety caly czas potwornie lalo, wiec niewiele kupilam i nie
> wszystko widzialam.
> Magda

A bo to takie subiektywne odczucie, byłam nastawiona na byliny, większość
tam oferowanych rośnie już w moim ogrodzie, stąd ten niedostyt. Zreszta
krzewów i drzew tez niewiele interesujących mnie było. Najfajniejesze było
stoisko z siewkami drzew i krzewów. Za miłorzęba kilkucentymetrowego chcieli
10 zł, za ubiegłoroczne siewki kolonów palmowych 8 zł, za derenia
kwiecistego z różowymi podkwiatkami 20 zł (siewka też kilka cm ), moim
zdaniem rozbój w biały dzień. Ale były tez tanie stoiska, na jednym mieli
dużego ponad 1m klona schirasawanum 'Aureum' za 90 zł, widziałam o połowę
mniejsze za 140 zł.

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-05-17 19:24:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c85eir$mb4$...@n...news.tpi.pl...
> >

> A jakiego, że tak z ciekawości zapytam ?

Orchis majalis i to z pączkami więc nie taki malutki :)

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2004-05-17 19:27:28

Temat: Odp: Targi w Strzelinie
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c8b3ib$nq9$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Orchis majalis i to z pączkami więc nie taki malutki :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

No to gratuluje, ja też sobie takiego kupiłam w zeszłym roku ale trochę
drożej ....

pozdrawiam
samaki

34. Data: 2004-05-17 19:44:30

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of samaki

> No to gratuluje, ja też sobie takiego kupiłam w zeszłym roku ale trochę
> drożej ....
>
> pozdrawiam
> samaki

Czy szanowne Panie nie pomyliły się :-))
Czy to nie przypadkiem Dactylorhiza majalis...
:-) Bogusław

35. Data: 2004-05-17 19:50:54

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dużego ponad 1m klona schirasawanum 'Aureum' za 90 zł, widziałam o połowę

Malo mam, wiec to moze dlatego wydawalo mi sie, ze jest wielki wybor, ale to
fakt, chcialam roze Uetersen i piwonie i nie znalazlam.
Za to przywiozlam pieknego rozanecznika, azalie japonska, moja ukochana
fuksje, ktorej mi nigdy nie dosc i bardzo ladny wiciokrzew. I przywiozlabym
pewnie jeszcze kilka roslinek, gdyby nie ograniczone fundusze :-))
Magda

36. Data: 2004-05-17 20:18:01

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKENLFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of samaki
>

> Czy szanowne Panie nie pomyliły się :-))
> Czy to nie przypadkiem Dactylorhiza majalis...
> :-) Bogusław

Przecież to to samo, tylko Orchis łatwiej napisać z pamięci niż Dactylorhiza
:)) A gdyby mi szanowny Pan-praktyk i specjalista od stroczyków napisał w
jakim miejscu go najlepiej posadzić, to obiecam, że na etykiecie napiszę
Dactylorhiza majalis :))

Pozdrawiam
Kaśka

Pozdrawiam
Kaśka

37. Data: 2004-05-17 20:19:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przywiozlabym
> pewnie jeszcze kilka roslinek, gdyby nie ograniczone fundusze :-))

Ja tez wywiozłabym więcej gdyby nie utopione w Strzelinie fundusze,
sterczyka, to juz mi teściowa zafundowała :)

Pozdrawiam
Kaśka

38. Data: 2004-05-17 20:34:41

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> [...]
> jakim miejscu go najlepiej posadzić, to obiecam, że na etykiecie napiszę

Coś mi tu koleżanka Kasia wstawia, Orchis to nie to samo co Dactylorhiza
:-)
D. folioza, elata, maculata, majalis...
Orchis morio, mascula, militaris...
U mnie rosną od strony północnej skalniaka..
Pozdrawiam, Bogusław

39. Data: 2004-05-17 20:49:44

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
> Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" napisał:
wysłałem zdjęcia dla Kasi i Wiesi, no i mój Outlok zgłupiał, nie wiem czy
nie dostałyście po trzy
porcje tych samych zdjęć :-((

> Dwie porcje po trzy razy :))) Ale to nic, godzinka i po kłopocie :)

Musiałem na nowo skonfigurować Outloka. Pogubiłem trochę danych, ale już
chodzi.
Serdecznie przepraszam za kłopoty :-))
Pozdrowienia Jurek

40. Data: 2004-05-17 21:18:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMENOFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
>

> Coś mi tu koleżanka Kasia wstawia, Orchis to nie to samo co Dactylorhiza
> :-)

Cóż.... pokręcilo mi się, a Google mi nie rozjaśniły, wklepałam Orchis w
Google i wyskoczyły Dactylorhizy więc myślałam, że to to samo...ja się na
roślinach, których nie mam nie znam...czyli na stroczykach też nie.
Podedukuję się i wszystko bedzie OK :))

> D. folioza, elata, maculata, majalis...
> Orchis morio, mascula, militaris...
> U mnie rosną od strony północnej skalniaka..

Odporne na suszę czy nie bardzo?

Pozdrawiam
Kaśka

w którą stronę odkręcać?
Filia na tunel. Jak kleić?
Gdzie mozna dostać konopie ??
Jak co wiosnę liście z jabłonki spadają :(
Irga żywopłot