Tarka do warzyw i rdza

1. Data: 2002-06-12 10:57:03

Temat: Tarka do warzyw i rdza
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupe,
mam pytanie odnosnie sposobow usuwania i zapobiegania pojawianiu sie
rdzy na tarce do warzyw. Czy da sie to jakos zrobic, no i czy tarka taka
jest cos warta... ?
Prosze o wskazowki jak sie pozbyc i zapobiegac temu zjawisku, lub
ewentualnie jaka inna tarke polecacie...
Dziekuje. Pozdrawiam,
maniek

1. Data: 2002-06-13 01:20:08

Temat: Re: Tarka do warzyw i rdza
Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"maniek" <z...@i...pl> wrote in message
> Witam serdecznie grupe,
> mam pytanie odnosnie sposobow usuwania i zapobiegania pojawianiu sie

Musi byc starej daty jak rdzewieje albo wykonana ze stali pokrytej cyna i
sie juz powloka chroniaca wytarla, polecam tarke ze stali nierdzewnej lub
plastiku (nie nadaje sie do tarcia twardych produktow jak np. sucha bulka).

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-06-13 07:17:00

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

slav napisał(a):

> [...]

>Musi byc starej daty jak rdzewieje albo wykonana ze stali pokrytej cyna i
>sie juz powloka chroniaca wytarla, polecam tarke ze stali nierdzewnej

chyba pokryta cyba albo jeszcze czym gorszym, bo jest w miare nowa i juz
szwankuje... no nic trza bedzie ja zmienic :)
dzieki
pzdrw
maniek

1. Data: 2002-06-13 07:40:49

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba pokryta cyba albo jeszcze czym gorszym, bo jest w miare nowa i juz
> szwankuje... no nic trza bedzie ja zmienic :)
> [...]

Ja miesiac temu tez kupilam tarke i juz zardzewiala. Zaskapilam kasy na
drozsza, nierdzewna i teraz mam za swoje :(. Na takich rzeczach nie wolno
oszczedzac.
Howk ;)

Magda

1. Data: 2002-06-13 08:01:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>chyba pokryta cyba albo jeszcze czym gorszym, bo jest w miare nowa i juz
>szwankuje... no nic trza bedzie ja zmienic :)
> [...]

to te trzymaj na tarta bulke a kup plastikowa. Jest szansa, ze
nie zardzewieje ;)))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-13 12:02:27

Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie to zdarzylo, kiedy zaczalem myc tarke w zmywarce. Podobnie z
metalowym sitkiem. Przy myciu recznym nic sie nie dzieje. Widac te
tansze marki sa mniej odporne na chemie zmywarkowa (ktorej sila mnie
przeraza za kazdym razem jak wyladowuje zmyware).

Jacek Adamowicz

maniek wrote:

> chyba pokryta cyba albo jeszcze czym gorszym, bo jest w miare nowa i juz
> szwankuje... no nic trza bedzie ja zmienic :)

kulinary.chm
Sklep z amerykanskim jedzeniem OFF TOPIC
Malibu!!!
materiały na patelnie i garnki
nalewka wiśniowa