Tatuaże

31. Data: 2017-06-03 08:33:20

Temat: Re: Tatuaże
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>Ano właśnie. Ile razy to mówiłem młodym ludziom.

No jesli chcieles ich powstrzymac, to ludzie ktorzy ciebie znaja, wiedza,
zes idiota, wiec bylo trzymac przynajmniej gebe na kłodkę. Bylyby wieksze
szansze ze tego nie zrobia.

32. Data: 2017-06-03 08:34:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

>Wg mnie to kalectwo emocjonalne.

Nic nie przebija kalectwa polegającego na kierowaniu swego życia wg
wskazówek z komentarzy z Internetu.

33. Data: 2017-06-03 08:39:02

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>Cofnij o kilka wersetów, przeczytaj i odpowiedz czy stosujesz?

Sprawdź czy świron będzie dzisiaj coś pisał, jeśli nie, to jest szansa, że
obchodzi szabat.

34. Data: 2017-06-03 08:42:16

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2017-06-02 o 22:26, Jakub A. Krzewicki pisze:

>Debile są wszędzie.

>"lekarz dyplomowany, związany niegdyś z radykalną grupą religijną "Gorejący
>krzew". Mecozzi odradzał antybiotyki w zamian stosował homeopatię, modlitwę
>i nakładanie rąk."

>https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/wlochy-rod
zice-wybrali-homeopatie-chlopiec-zmarl,745558.html

To cos dla naszej XLdebilki, która ciągle uważa, ze pamięć wody leczy.

35. Data: 2017-06-03 08:44:58

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> napisał w
wiadomości news:5469ea89-b58a-43aa-8abc-ab9ccb89480a@googlegrou
ps.com...
użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>Które? Nie wszystkie przecież są nadal aktualne. Nie uprawiam czarów, ale
>golę baki.

Zatem kierujesz ludzi do ksiegi ktora sam uwazasz za nieaktualna?

36. Data: 2017-06-03 09:36:44

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ps.com...

> Zatem kierujesz ludzi do ksiegi ktora sam uwazasz za nieaktualna?
Nie do końca tak. Stary Testament zawiera w sobie to, co Nowy- jeśli chodzi
o przesłanie (choć w Nowym jest także Zbawienie, które Stary tylko
przewiduje). Przecież sam Jezus mówi, że nie przyszedł po to, żeby zmienić
coś z Pism. Stary Testament jednak był kierowany do ludzi- mówiąc wprost-
dzikich. Ludzi, którym nie wystarczało powiedzieć, że mają po prostu kochać
się wzajem. Oni tego po prostu nie rozumieli. Należało im dać konkretne
przepisy, często surowe. Jednak nie można im było nakazywać też czegoś,
czego i tak by nie wykonali- jak np zniesienia niewolnictwa. No ale można im
było dać odpowiednie przepisy, żeby traktowali niewolników (pisząc
dzisiejszym językiem)- bardziej humanitarnie. Przepisy o goleniu głowy "w
kółko" czy baków (żeby tego nie robić) dotyczyły ich kontaktów z innymi
plemionami, które w ten sposób się wyróżniały (także: tatuowały się).
Chodziło o to, żeby Izraelici się do nich nie upodobnili. Jeśli chodzi o
tatuaże- to dodatkowo dochodziły magiczne ryty- więc w ogóle tatuaż
"podpadał".

--
Chiron

37. Data: 2017-06-03 09:38:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zes idiota, wiec bylo trzymac przynajmniej gebe na kłodkę. Bylyby wieksze

To jest- być może- twoje zdanie o mnie. Nie istnieje żaden powód,
przynajmniej obiektywny- żebyś swoje być może odczucia rozciągał na innych
ludzi.

--
Chiron

38. Data: 2017-06-03 10:39:05

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>To jest- być może- twoje zdanie o mnie.

To jest prawda obiektywna.

39. Data: 2017-06-03 10:41:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

A jednak, aby dodac sobie mundrosci, wyciagasz cytaty z mundrych ksiazek, a
potem sie okazuje, ze wybierasz co tobie pasuje, reszte odrzucasz. Jak
typowy matoł o niskim poczuciu wlasnej wartosci.

40. Data: 2017-06-03 10:43:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 czerwca 2017 08:29:50 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> homeopatię, modlitwę i nakładanie rąk."
>
> https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/wlochy-rodz
ice-wybrali-homeopatie-chlopiec-zmarl,745558.html

To o czym czytałem było w okresie, kiedy jeszcze nie było antybiotyków i
leczono metodami roślinnymi i mineralnymi - z rożnym skutkiem. Twoje uwagi
uwagi są zatem anachroniczne.

Chociaż zdarzały się wypadki wyleczenia chorób zakaźnych z gorączką za pomocą
medycyny chińskiej - akupunktura, bańki, zioła - kiedy antybiotyki nie były
dostępne. Ten oto pan stworzył teorię, jak to było możliwe:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Bong-han
https://archive.org/details/HanKimBong.OnTheKyungrak
System1964

Misiewicze