Tegretol

1. Data: 2001-08-25 22:53:34

Temat: Tegretol
Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób ww. lek na padaczke wpływa
na człowieka. Chodzi mi przede wszystkim o nauke.
Czy może działać jakoś otępiająco.

2. Data: 2001-08-26 12:32:36

Temat: Re: Tegretol
Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w_janus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposób ww. lek na padaczke wpływa
> na człowieka. Chodzi mi przede wszystkim o nauke.
> Czy może działać jakoś otępiająco.

Może tak działać.

Wojtek

3. Data: 2001-08-26 12:36:17

Od: "mortis" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze w poczatkowej fazie zazywania wystepuje
nadmierna potliwosc, trudnosci w skupieniu, ospalosc i apatia. Po pewnym
czasie niby wszystko wraca do normy ale czasami jest kurewsko daleko od ok

pozdrawiam
Mortis

4. Data: 2001-08-26 20:25:21

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób ww. lek na padaczke wpływa
> na człowieka. Chodzi mi przede wszystkim o nauke.
> Czy może działać jakoś otępiająco.

Trudno generalizować. Dużo zależy od leczonego schorzenia, dawki oraz
osobniczej wrażliwości.
Trzeba też rożróżniać czy dany objaw jest powodowany przez chorobę czy przez
lek.

Badania wykazują, iż u osób u których występowały napady nocne, leki
przeciwpadaczkowe
poprawiają zdolności poznawcze (m.in. koncentracja, uwaga, pamięć), poprzez
hamowanie tychże napadów, a co za tym idzie przywrócenie mózgwowi
prawidłowego funkcjonowania.
--
---
Pozdrowiania

Zapalenie spojówek-pomocy!
problem z depresja
Dieta trzustkowa
gastrolog czy astrolog ?
Biuletyn Elektroniczny Psychiatrii Online 19/2000