Telefon bezprzewodowy z podświetleniem

1. Data: 2013-02-25 18:12:45

Temat: Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dla starszej osoby telefonu bezprzewodowego, który podczas
rozmowy będzie albo podświetlał klawiaturę lub wyświetlacz albo z
sygnalizacją świetlną, że jest "podniesiona słuchawka".
Stara Panasoniki miały diodę świecącą, ale teraz takich już nie robią.
Babcia po zakończonej rozmowie prawie nigdy nie wyłącza telefonu, co
powoduje, że przez pół dnia nie sposób się do niej dodzwonić.
Idealny by był telefon, który po rozmowie sam się wyłączy, jak komórka,
ale takich chyba nie ma.
Zna ktoś jakiś model z taką funkcją?
Jacek

2. Data: 2013-02-26 15:13:25

Temat: Re: Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 19:12:45 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
>
> powoduje, że przez pół dnia nie sposób się do niej dodzwonić.
>
> Idealny by był telefon, który po rozmowie sam się wyłączy, jak komórka,

Wydaje mi się że pierwszy postulat spełnia większość telefon z ekranem. Ekran się
świeci w czasie rozmowy i liczy upływający czas.
Drugi o ile wiem jest o tyle trudny technicznie że ciężko jest wyreklamować rozmowy
trwające dwa dni, telefonia analogowa nie ma innej sygnalizacji zakończenia rozmowy.

--
ZZ@private

3. Data: 2013-02-26 18:38:37

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-26 16:13, ZbyszekZ pisze:
> Wydaje mi się że pierwszy postulat spełnia większość telefon z ekranem. Ekran się
świeci w czasie rozmowy i liczy upływający czas.
Niestety świeci się ale tylko jakiś czas np. 10 sekund, zależnie od
marki/modelu, a potem gaśnie.
Jacek

4. Data: 2013-02-27 10:51:19

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2013 19:38:37 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

świeci w czasie rozmowy i liczy upływający czas.

> Niestety świeci się ale tylko jakiś czas np. 10 sekund, zależnie od
>
> marki/modelu, a potem gaśnie.

Siemens Gigaset (dokładnego symbolu nie pamiętam, ale sprzedawany jest z dwoma
słuchawkami w komplecie) nie gaśnie, więc pewnie są i inne modele.

--
ZZ@private

Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared Jackets Dsquared Jeans wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max 95 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max Classic BW Shoes Air Max Classic BW VT Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
czy jest możliwa wymiana wężyków w bateriach GROHE
Szukam programu do aranżacji mieszkania