Jaki sposób na prusaki ...:(

1. Data: 2013-02-27 07:57:30

Temat: Jaki sposób na prusaki ...:(
Od: Małamissss <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

2. Data: 2013-02-27 08:33:01

Temat: Re: Jaki sposób na prusaki ...:(
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 27 Feb 2013 08:57:30 +0100 osobnik zwany Małamissss
napisał:

> Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Znacie jakiś sposob
> zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

Prusakolep :)
MSPANC

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2013-02-27 10:02:06

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-27 08:57, Małamissss pisze:
> Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
> Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??
Najważniejsze pytanie: te prusaki to się u Ciebie lęgną, czy wędrują od
sąsiadów?
Jacek

4. Data: 2013-02-27 12:28:58

Od: "MaciejP" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najważniejsze pytanie: te prusaki to się u Ciebie lęgną, czy wędrują od
> sąsiadów?
> Jacek

I pamiętaj - na jednego jakiego zobaczysz przypada 10 ukrytych po kątach ;-)

Maciek

5. Data: 2013-02-27 20:40:20

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2013-02-27 20:40:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małamissss wrote:
> Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
> Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

może Napoleona? ;-)

7. Data: 2013-02-28 21:59:07

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-27 08:57, Małamissss pisze:
> Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
> Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??
użyłem u znajomej żelu blattanex czy jakoś tak, ale żel. Bo inne środki
których używała nie zadziałały.
Nie likwiduje od razu tylko po czasie ok 5 dni. Spokój od 6 miesięcy.
Było tego mnóstwo :)
dwie tubeczki, bardzo malutkie chyba 5 gram. kropelki co pół metra w
rożnych miejscach, również przy wywietrznikach i drzwiach.

8. Data: 2013-03-09 11:33:54

Od: "newsman" <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małamissss" napisał w wiadomości grup

Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

_______________________

Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawały od Ruskich.
Tyle, ze to leczenie dżumy cholerą...

9. Data: 2013-07-12 10:57:17

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 12 Jul 2013 02:02:11 -0700 osobnik zwany szymon87pal
napisał:

> Mnie już z dwóch mieszkań udalo sie pozbyc karaluchów

a macie jakiś sposób na wytrucie spamerów?

10. Data: 2013-07-12 11:02:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 marca 2013 12:33:54 UTC+1 użytkownik newsman napisał:
> [...]
>

> Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawały od Ruskich.

Mnie już z dwóch mieszkań udalo sie pozbyc karaluchów (prusaków) za pomoca tego
srodka www.konieckaralucha.cba.pl. Naprawde polecam

Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared Jackets Dsquared Jeans wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max 95 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max Classic BW Shoes Air Max Classic BW VT Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
czy jest możliwa wymiana wężyków w bateriach GROHE