Baterie- problem dla hydraulika pasjonata

1. Data: 2013-03-01 06:32:55

Temat: Baterie- problem dla hydraulika pasjonata
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem nowe baterie, wszystkie jednouchwytowe. Nowa instalacja z Cu.Tymczasem to
cholerstwo strasznie hałasuje. Rozumiem,że należało kupić Hans-Grohy a nie Tres.
(mam HG jedną w umywalce i działa bez zarzutu)Problem tkwi, widzę, w sammych
wewnetrznych kanałkach lub zaworkach itd. Czy jest jakis sposób na wyeliminowanie b.
głośnych szumów?
Zawór do spłuczki spróbuję wymienić na jakiś inny, to grosze. Testy metodą prób i
błędów.
Może ktoś próbował to rozwiązać? Rozwiercać kanały, szlifować?