Nieszczelny śrubunek

1. Data: 2013-03-01 06:37:06

Temat: Nieszczelny śrubunek
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Są sposoby, poza dokręcaniem do granicy zerwania gwintu, na jego uszczelnienie?
Dużej siły nie można użyć, to 1/2'na rurkach Cu 15.

Śrubunki nowe, końcówki wlutowane na rurki (nie wchodzi w grę zwrot do sklepu)
Skręcone (raczej) prosto. A po 30 minutach i tak wisi kropelka wody :-(
Co można na to poradzic? Polerować? silikon? jakis teflon? Nie ma ratunku?

2. Data: 2013-03-01 08:13:11

Temat: Re: Nieszczelny śrubunek
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>Co można na to poradzic? Polerować? silikon? jakis teflon? Nie ma ratunku?

Pakuły + pasta lub taśma teflonowa.
Jak już skręcasz to nie cofaj.

3. Data: 2013-03-01 08:33:09

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pakuły + pasta lub taśma teflonowa. Jak już skręcasz to nie cofaj.

Ok, Ok, zebysmy sie zrozumieli- nie cieknie na połączeniu gwintowym, tylko na
czołowym: mosiężna główka(?) wchodzi w gniazdo(?). Obie części są zakładam
docierane..Tam jest nieszczelność.

4. Data: 2013-03-01 10:12:52

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 marca 2013 09:33:09 UTC+1 użytkownik Rentier napisał
> Ok, Ok, zebysmy sie zrozumieli- nie cieknie na połączeniu gwintowym, tylko na
>czołowym: mosiężna główka(?) wchodzi w gniazdo(?). Obie części są zakładam
>docierane..Tam jest nieszczelność.
Taśmą teflonowa tam uszczelnij. Tą część co ma gwinr obwiń taśma tak z za[psem aby
też w "gnieżdzie" była. I wtedy skręć.

5. Data: 2013-03-01 10:40:57

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Ok, Ok, zebysmy sie zrozumieli- nie cieknie na połączeniu gwintowym, tylko na
czołowym: mosiężna główka(?) wchodzi >w gniazdo(?). Obie części są zakładam
docierane..Tam jest nieszczelność.

Nawet jeśli nieszczelność jest na styku to i tak będzie wyciekać gwintem bo innej
drogi chyba nie ma.
No to uszczelka na styk. I skręcić.

6. Data: 2013-03-01 11:33:33

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2013 09:13, Jan Koval pisze:

> Pakuły + pasta lub taśma teflonowa.
> Jak już skręcasz to nie cofaj.

Przy pakułach można nieco cofnąć... To taśma teflonowa cholernie tego
nie lubi.

Tylko tutaj raczej dałbym taśmę teflonową żeby aż do styku dotarła i tam
uszczelniała.

7. Data: 2013-03-01 11:45:21

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 marca 2013 12:33:33 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> W dniu 01.03.2013 09:13, Jan Koval pisze: > Pakuły + pasta lub taśma teflonowa. >
Jak już skręcasz to nie cofaj. Przy pakułach można nieco cofnąć... To taśma teflonowa
cholernie tego nie lubi. Tylko tutaj raczej dałbym taśmę teflonową żeby aż do styku
dotarła i tam uszczelniała

Ok, dzięki wszystkim poćwiczę.

8. Data: 2013-03-01 11:52:34

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2013 12:45, Rentier pisze:
> [...]
cholernie tego nie lubi. Tylko tutaj raczej dałbym taśmę teflonową żeby aż do styku

Jeszcze jest opcja polerowania śrubunku lub jego wymiany ;)

9. Data: 2013-03-01 13:21:38

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 marca 2013 12:52:34 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> Jeszcze jest opcja polerowania śrubunku lub jego wymiany ;)
Ni wiem, czy mi wymienią polutowane końcówki..
Acha, uszczelnianie gwintu, o którym piszą wyżej, nic nie da, nakrętka z kołnierzem
tylko dociska obie części razem,szczelność to wyłącznie obie powierzchnie styku.
Można by uszczelnić gwint, ale nic to nie da, bo kołnierz narętki puści wszystko.
Np. tu widać:
http://www.ferro.pl/produkt-srubunek-prosty-3695-434
0.html

10. Data: 2013-03-01 17:33:51

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 marca 2013 14:21:38 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

> Acha, uszczelnianie gwintu, o którym piszą wyżej, nic nie da, nakrętka z kołnierzem
tylko dociska obie części razem,szczelność to wyłącznie obie powierzchnie styku.
Przecież pisaliśmy- podwiń tam teflonu- pomiędzy obie powierzchnie styku.

Baterie- problem dla hydraulika pasjonata
Jaki sposób na prusaki ...:(
Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared Jackets Dsquared Jeans wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max 95 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com