Testy IgE

1. Data: 2006-02-22 20:23:14

Temat: Testy IgE
Od: Andrzeju <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poniewaz od dluzszego czasu meczy mnie wysypka na twarzy (cos jakby
atopowe zapalenie skory) moj lekarz po przeprowadzeniu szeregu testow
postanowil skierowac mnie na testy IgE z panelem pokarmowym. Czy taki
test jes dokladniejszy niz zwykle (w tym platkowe) czy to kolejna droga
impreza?

A jeszcze jakby ktos mogl polecic dobr i tani lab w Krakowie to Pieknie
mu podziekuje!

Pozdr
And