Thomson-telewizor

1. Data: 2002-06-17 09:33:35

Temat: Thomson-telewizor
Od: "air" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam co sądzicie na temat telewizorów firmy Thomson

szczególnie chodzi mi o model 28WR23EG

Air45

1. Data: 2002-06-17 18:41:23

Temat: Re: Thomson-telewizor
Od: Dariusz Depczyński <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <aek9o5$hm5$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> air napisał(a):
> Witam co sądzicie na temat telewizorów firmy Thomson
>
> szczególnie chodzi mi o model 28WR23EG

Ja mam nieco starszy model 25MN79HL - ma już jakieś 5 lat i spisuje się
bardzo dobrze. Na minus tego modelu i kilku innych u znajomych można
zaliczyć moduł automatycznego wyszukiwania programów. Telewizor dostraja
się tylko do silnego programu na środku pasma. Jeśli sygnał jest gdzieś
z boku to automat nie łyka. Tak więc, przy zmianach ustawienie
wszystkich kanałów trwa bardzo długo - ręczne dostrajanie jest bardzo
powolne. Model mój jest też całkowicie niekompatybilny z tabelkami
programów dostarczanymi przez kablówki - nie ma tu czegoś takiego jak
częstotliwość.
Ale może teraz jest już inaczej.
Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2002-06-18 04:52:18

Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja od roku posiadam 21' (modelu nie pamiętam)
ogólnie jestem bardzo zadowolony. jest to model z bardzo rozbudowanym menu.
w moim modelu nie ma takich kłopotów jak pisze Dariusz Depczyński - tv
dostraja się sam, ale bez kłopotu można ustawiać częstotliwości ręcznie.
2x euro z tyłu i svhs z przodu.
fajny dżwięk przestrzenny stereo.
bardzo fajną funkcją jest program info. tv sam pobiera z telegazety program
telewizyjny. naciskasz jeden przycisk na pilocie i masz na ekranie program
telewizyjny na dziś - moim zdaniem bardzo przydatne. jest też wersja
skrócona - naciskasz inny przycisk i pojawia się tytuł programu , kiedy się
zaczął, kiedy skończy, ile minut minęło i jaki będzie następny program.
niewielkie minusy (jakie zauważyłem w moim modelu i mi przeszkadzają):
- niemożliwość ustawienia odrębnych poziomów dźwięku dla różnych programów.
u mnie dwójka jest nadawana dużo ciszej niż reszta. jak oglądam 2 i
przełącze na inny program, to nagle robi się bardzo głośno i np. budzi się
Kuba (4 mieś)
- znowu dżwięk: po przełączeniu na inny program tv rozpoznaje rodzaj dźwięku
i przez pół sek jest ok, jak rozpozna stereo nicam to poziom głośności jest
ustawiany dużo niższy (ścisza)

ale ogólnie bardzo polecam. za te cenę drugi raz też poważnie brałbym pod
uwagę thomsona.
szwagier też ma thomsona z takim menu jak ja i też nie narzeka.

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l