Thyrosan albo Metizol...jaki lepszy ?

1. Data: 2005-06-13 16:03:15

Temat: Thyrosan albo Metizol...jaki lepszy ?
Od: "asia" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie mam 330 T3...mam do wyboru tylko Thyrosan/drozszy/ od Metizolu,ale
chyba nie mam innego wyjscia,czuje sie po Metizolu okropnie ogolne
oslabienie,nudnosci.....moge co najwyzej brac po 3 tabletki dziennie,a to za
malo i kuracja bedzie trwac dlugo.Czy Thyrosan jest lepszy? czy on rowniez
powoduje przykre skutki uboczne,jesli ktos bral niech podzieli sie
doswiadczeniem,jak dlugo trwala kuracja i jakim lekiem.A moze Ktos mnie
uswiadomi,czy polkniecie kapsulki z jodem radioaktywnym jest bezpieczne?i gdzie
to sie odbywa w szpitalu czy w domu? dziekuje i pozdrawiam.