Tkanka tłuszczowa

1. Data: 2004-03-27 21:47:16

Temat: Tkanka tłuszczowa
Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio zainteresował mnie problem tkanki tłuszczowej - w podręczniku do
histologii prof. Sawickiego pisze, że tkanka tłuszczowa a konkretnie jej
komórki nie degenerują - mogą jedynie zmniejszyć objętość na skutek prosto
mówiąc oddawania tłuszczu. Przeglądsając strony znajduje podobne informacje.
Jednak nie daje mi to spokoju - czy w rzeczywistości jest tak jak piszą? Bo
wiem że metodami chirurgicznymi można usunąć część tkanki ale to mnie nie
interesuje
Pozdrawiam
Jaco

==========================
Usuń -nospam z mojego adresu

2. Data: 2004-03-27 22:12:02

Temat: Re: Tkanka tłuszczowa
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie są te komórki tłuszczowe niestety. Chodzi dokładnie o komórki żółte.
Brunatne zachowują się przyzwoicie :)
Zmniejszeniu ulega zawsze objetośc komórek a nie ich liczba.

3. Data: 2004-03-28 08:07:01

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaco" <j...@p...xo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Bo
> wiem że metodami chirurgicznymi można usunąć część tkanki ale to mnie nie

Z tego co pamietam tak wlasnie jest. Trzeba zaznaczyc,ze mnoza sie tylko do
ok. 3 roku zycia,.....wiec.....mamy nie przekarmiajcie swoich dzieci!!! :)))

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

Zagrożenie wypicia alkoholu metylowego
zapytanie
Pytanie może do gastrologa ?
jak sie pozbyc wszy ??????????
ZAKAZ WSTĘPU NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII