To ja! Cieszycie się?

1. Data: 2002-01-10 11:02:31

Temat: To ja! Cieszycie się?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Wypadki chodzš po ludziach, i mnie trafiło. 2 tygodnie byłem bez Was i
smutnawo mi było. :-(((
Wróciłem i nadrabiam:
1. Serdeczne podziękowania za życzenia świšteczne i noworoczne. :-)
2.Poniewaz nie było dotšd okazji, przyjmijcie proszę, choć spóźnione
jednak szczere życzenia wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Jak to
mawiajš: na szczęście , na zdrowie, na ten Nowy Rok, by się wam darzyła
kapusta i groch, i byliny, i iglaki, i rózyczki, i liliowce, i wrzosy, i
wrzośce, i tarasowe, i storczykowate, i kaktusy, i przędziory (o kurczę,
to chyba nie kwiatki więc odwołuję przędziory), i skalniakowe , i całe
to inne zielone badziewie, ze o winoroślach nie wspomnę... :-))
Irka proszę by przekazał te życzenia równiez dla Uty. :-)
Pozdrawiam :-)
powrócony Janusz

PS.
Postaram się przeczytać to wszystko co napisaliście przez te 2 tygodnie.
Strasznie dużo tego.
Jednakże po przejrzeniu tylko kilku ostatnich wiadomości stwierdziłem,
że spuścić Was na chwilę z oka, od razu robiš się na grupie jakies
dziwne rzeczy. Jak dzieci..., jak dzieci.. :-(
Co to jest (przepraszam za wyrażenie) "krispa"?
Tolerujecie takie coś???
J.

2. Data: 2002-01-10 13:40:18

Temat: Re: To ja! Cieszycie się?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> [...]
> dziwne rzeczy. Jak dzieci..., jak dzieci.. :-(
> Co to jest (przepraszam za wyrażenie) "krispa"?
Ja swoje wypowiedzi staram się uzasadniać, po wnikliwym przeczytaniu
listów. Bo kto robi inaczej, to złe wydaje świadectwo o sobie. Proszę,
śmiało, otwarty jestem na dyskusję.

Krzysztof Pawłowski
k...@g...pl

3. Data: 2002-01-10 14:26:21

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wypadki chodzš po ludziach, i mnie trafiło. 2 tygodnie byłem bez Was i
> smutnawo mi było. :-(((
> Wróciłem i nadrabiam:

/.../
Jezu, jak sie ciesze!!!

> Irka proszę by przekazał te życzenia równiez dla Uty. :-)

Z buzi czy bez?

> Pozdrawiam :-)
> powrócony Janusz

Irek

PS. Mam nadziej, ze zauwazysz jak w Twoim zastepstwie swintuszylem. To bylo
chyba w poscie "Nolina to dziwka" albo "Prostytucja doniczkowa" - nie
pamietam dokladnie.

4. Data: 2002-01-10 15:04:53

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Wypadki chodzą po ludziach, i mnie trafiło. 2 tygodnie byłem bez Was i
> smutnawo mi było. :-(((

A jak nam smutno było ... ? (:-((

> Wróciłem

I szczęście, że cały i zdrowy, bo mieliśmy złe przeczucia ... (:-(

>i nadrabiam:

Miłej lektury i mocnych nerwów (:-)

> Irka proszę by przekazał te życzenia równiez dla Uty. :-)

Ech, Janusz ! Do Uty to tak : alles Liebe und herzliche Grüße (:-)

> Co to jest (przepraszam za wyrażenie) "krispa"?
> Tolerujecie takie coś???

Już nie ...(:-) Wylądował w Mordpliku

Pozdrawiam - uważaj na przejściach - Jagoda

5. Data: 2002-01-10 18:22:35

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak nam smutno było ... ? (:-((

Ja też nieśmiało przyłączam się do powitania, chociaż nie zasłużyłem jeszcze
na pojawiające się w grupie zażyłości. Ledwie Was muskam świadomością who
jest who. Ale obiecuję zasluzyc na Wasza sympatie.
Mam nadzieje, ze Twoja nieobecnosc zwiazana byla z awaria komputera a nie
organizmu, chociaz sadzac po tonie zdrowko walnelo.
Miej sie.
Wojtek Pa

6. Data: 2002-01-10 18:56:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypadki chodzą po ludziach,
Nie tylko, jak się okazuje, trafiają czaseami sprzęt i oprogramowanie...

> [...]
> 2.Poniewaz nie było dotąd okazji, przyjmijcie proszę, choć spóźnione
> jednak szczere życzenia wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Noworoczne nie są spóźnione jeśli składasz je w styczniu. Pozwolisz, że
się przy okazji podłączę. :-)

pozdr. Jerzy

7. Data: 2002-01-11 07:21:41

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> Z buzi czy bez?

Bez oczywiście. Czy dla buzi , nawet Uty, warto byłoby tracić kumpla?? :-)))

> Mam nadziej, ze zauwazysz jak w Twoim zastepstwie swintuszylem.

Musiałeś mnie z kimś pomylić. Czy ja kiedykolwiek tu świntuszyłem? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-01-11 07:21:52

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):

> Pozdrawiam - uważaj na przejściach -

No właśnie! Od jakiegoś czasu jestem mężczyznš po przejściu co niewštpliwie
podniesie moje notowania w oczach dam-ogrodniczek! :-))))

Ach, czy te oczy mogš kłamać... chyba nie!
Pozdrawiam :-))))
Janusz

9. Data: 2002-01-11 09:31:19

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

11 Jan 2002 08:21:52 +0100, j...@l...pl (Janusz Czapski) pisał(a):
> No właśnie! Od jakiegoś czasu jestem mężczyznš po przejściu co niewštpliwie
> podniesie moje notowania w oczach dam-ogrodniczek! :-))))
oj naiwny , naiwny, naiwny...a jaki mój drogi jest pożytek w ogródku z
mężczyzny po przejściu? :))
w zależności od przypadłości: tu go strzyka, tam łamie, tego podnieść
nie może, schylić nie daj boże, machnąć łopatą też nie...eee

> Ach, czy te oczy mogš kłamać... chyba nie!
dowcipniś z Ciebie :)

pozdrawiam, witam i życzę udanej rekonwalescencji
Iwona

10. Data: 2002-01-11 09:45:39

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko napisał(a):

> oj naiwny , naiwny, naiwny...a jaki mój drogi jest pożytek w ogródku z
> mężczyzny po przejściu? :))

Oczywisty! I na pewno nie polegajšcy na sile roboczej! :-)))
Od tego sš damy-ogrodniczki, i za to was lubię :-))))))))))))))

> pozdrawiam, witam i życzę udanej rekonwalescencji

Bóg zapłać za dobre słowo..
Pozdrawiam :-)
Janusz

kwiaty na slonce
Jak zalozyc nelsona czyli nie bylo mnie a jestem, wiec witam i sie przedstawiam oraz inne dywagacje
troszke NTG: wychodek na dzialce
zioła w ozdobnych naczyniach szklanych
Pana Witka na podium