Toplista www.ogrody.toplista.pl

11. Data: 2006-01-10 12:37:36

Temat: Re: Toplista www.ogrody.toplista.pl
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Trzciny i mnie dostatek, bo nasze działeczki są położone w
> bezpośrednim sąsiedztwie kilkusethektarowego kompleksu stawów rybnych.
> Przyjedź i tnij. :-)

Nawet mam sierp (młot też), ale nie wiem czy potrafię się nim posłuzyć
(znaczy się sierpem, młotem potarfie).
I co gorsza nie wiem, kto mi taki dach zrobi. Na tego Skrzata to ja
nie zrobię.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2006-01-10 13:16:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> No to masz mnie na sumieniu. Chcę dach trzcinowy do stodoły, zamiast
> zwykłej papy.

A jak sie bedzie palic! Chyba, ze sie go czyms przeciwpalnym nasaczy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2006-01-10 13:26:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A jak sie bedzie palic! Chyba, ze sie go czyms przeciwpalnym nasaczy.

To już najmniejszy problem, nasączyć pewnie potrafię. BTW, myślisz że
stodoła kryta papą jest mniej łatwopalna?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Toplista www.ogrody.toplista.pl
"Gdzie ci ogrodnicy??
Wybór maskotki roku