Torbiel

1. Data: 2005-12-15 15:08:34

Temat: Torbiel
Od: "Darek" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja narzeczona ma 5cm torbiela, lekarz mowi, ze to nie jest duza rzecz
(ale jednak 5 cm!). dzisiaj znowu zaczela krwawic poza cyklem miesiecznym,
od tygodnia bierze jakies leki, moje pytanie: czy to normalne ze nadal
krwawi? po jakim czasie moze skonczyc sie krwawienie?

Pozdr.
Darek

2. Data: 2005-12-15 18:18:08

Temat: Re: Torbiel
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

Witam :)

> moja narzeczona ma 5cm torbiela, lekarz mowi, ze to nie jest duza rzecz
> (ale jednak 5 cm!).

Z tego co wiem (a wiem jedynie z autopsji bo sama mam caly czas problemy z
torbielami) to w przypadku mniejszych i srednich torbieli wiekszosc lekarzy
probuje doprowadzic do ich wchloniecia za pomoca hormonow. Ja tez mialam 5
cm torbiel leczona orgametrilem, niestety po miesiacu od wchloniecia
pojawila sie znowu, tyle ze dwa razy wieksza (10 cm) i wtedy juz bez
czekania wyladowalam na zabiegu laparoskopii. Byly na oddziale tez
dziewczyny ktore mialy usuwane wlasnie takie male torbiele 4-5 cm. Pewnie
duzo zalezy od lekarza i od rodzaju torbieli. Tamta byla torbiela surowicza.
Dla odmiany ostatnio mialam 4 cm torbiel krwotoczna ktora wchlonela sie w
ciagu kilkunastu dni od wykrycia i nawet nie bylo mowy o operacji.

>dzisiaj znowu zaczela krwawic poza cyklem miesiecznym,
> od tygodnia bierze jakies leki, moje pytanie: czy to normalne ze nadal
> krwawi? po jakim czasie moze skonczyc sie krwawienie?

Wiesz, mozliwe ze krwawienie wywolane jest hormonami jakie przyjmuje, a
mozliwe ze to efekt torbieli. Ja nie miewalam zadnych krwawien-dlatego na
Waszym miejscu spytalabym dla pewnosci lekarza. Wiem ze jesli sie bierze
pigulki anty (a mozliwe ze Twoja dziewczyna wlasnie nimi sie leczy) to
podczas pierwszego cyklu brania tabletek krwawienie moze sie pojawic i nie
jest powodem do niepokoju (przynajmniej tak jest napisane na moich).

Pzdr. Magda

3. Data: 2005-12-16 02:45:18

Od: "Anna Brzozowska" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek <a...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]
> od tygodnia bierze jakies leki, moje pytanie: czy to normalne ze nadal
> krwawi? po jakim czasie moze skonczyc sie krwawienie?

Moja kolezanka miala podobny problem. Lekarz dal jej kuracje hormonalna i...
wspanialy rezultat po dwoch miesiacach torbieli nie ma, NIE MA. Nie wiadomo
czy pekla czy zniknela najwazniejsze, ze jest OK.

4. Data: 2005-12-25 19:30:14

Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Brzozowska" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dnt9nu$ndv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> --
> Ja biegałam z 11cm torbielą przez rok, w trakcie cesarki nie możnabyło jej
usunąć. Więc po roku zgłosiłam się na oddział i pozbyłam się problemu
definitywnie. Teraz krwawienie mi sie ustbilizowało.
Ewka

płodność
Wydalanie sodu oraz obniżenie ST
Nowotwory piersi