Wydalanie sodu oraz obniżenie ST

1. Data: 2005-12-15 14:35:33

Temat: Wydalanie sodu oraz obniżenie ST
Od: "Marcin" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie :
co może oznaczać bardzo wysokie wydalanie sodu z moczem ??
wyszło mi 461 podczas gdy norma jest 220.

Dodam, że kortyzol też jest ponad normę oraz że mam nadciśnienie i
zaburzenia rytmu (wszczepiony stymulator), tachycardie.

I jeszcze jedno - czy obniżenie ST o 1 mm w EKG jest niepokojące ??
Dodam również, że podczas wysiłku (np. biegu) odczuwam bóle w klatce
piersiowej