Tort tiramisu - jedno pytanie

11. Data: 2007-08-24 18:24:25

Temat: Re: Tort tiramisu - jedno pytanie
Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Baran pisze:

> I ja jeszcze nie dostalam zaproszenia na degustacje?
> Jak tak mozna Kingus?!?!
>
> Pozdrawiam
> Weronika

jesz kupy?

12. Data: 2007-08-24 18:26:17

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

! RÓBIÓN ! VVIÓLIÓMS ! pisze:

> ja tam bym dodał 50 deko sztolca

deko za malo

13. Data: 2007-08-24 20:02:12

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Gdzie tam włoskim ciapatuchom do
> polskich specjałów ;-) I rosyjskich - żeby była ścisłość.

Zdaje się, że rozpoczynasz dysgustię ;)

--
richo

14. Data: 2007-08-24 20:29:51

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Ja się tam nie znam na włoskich deserach, ale wydaje mi się, że tiramisu
> nie jest tortem, prędzej już rodzajem kremu i powinno być dość rzadkie.
>
> Władysław

Powiem szczerze, że tiramisu robiłam tylko raz. Więcej nie mam ochoty, a
nie było gorsze, niż oryginalne wloskie. Nic wielkiego: ser, biszkopty,
amaretto - ot, taki sobie deserek. Lepsza jest np. zwykła szarlotka, bo
dobrze zrobiona nigdy nie jest... zwykła :-) A już makowiec drożdżowy -
to odjazd (oczywiście tylko ten, który sama robię obowiązkowo na każde
święta, bo by umarli bez niego). Gdzie tam włoskim ciapatuchom do
polskich specjałów ;-) I rosyjskich - żeby była ścisłość.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

15. Data: 2007-08-24 21:47:28

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Aaaale co tam, raz można i to... :-)

Jak napiszesz, że nie lubisz lodów (i całej włoskiej reszty) - nie uwierzę.

--
richo

16. Data: 2007-08-24 22:05:19

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca pisze:

> Zdaje się, że rozpoczynasz dysgustię ;)

Tak mi się nasunęło, bo to tiramisu to bardzo przereklamowane jest i
tyle. Że włoooooooooskie? No i co z tego? Ciapatucha.
Ale masz racyą - zabarwienie mojego postu jest dysgustyjne, a to
dlatego, że "bele co" z zagranicy zyskuje często wielki poklask tylko
dlatego, że zagraniczne. Oczywiście - jest wiele potraw z kuchni innych
krajów, które naprawdę warte są najwyższego uznania. Na pewno nie jest
to jednak (wg mnie) tiramisu... Aaaale co tam, raz można i to... :-)

17. Data: 2007-08-24 22:26:16

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> ...więc skąd wniosek, że potępiam w
> czambuł wszystko, co włoskie?

"Że włoooooooooskie?" :-)))

> Więc nie masz w co wierzyć albo nie - cala
> włoska znana mi reszta nie jest zła :-)

Dziękujmy Włochom za Bonę! ;)

--
richo

18. Data: 2007-08-24 22:34:30

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Przede wszystkim. To był najlepszy nabytek.

A to nie była miłość?

--
richo

19. Data: 2007-08-24 22:54:40

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca pisze:

> Jak napiszesz, że nie lubisz lodów (i całej włoskiej reszty) - nie uwierzę.

Lody lubię, ale tylko polskie, od Grycana oraz niegdysiejsze kieleckie
od Poniewierskiego z ul. Złotej - achch... . Ale w końcu napisałam, że
nie zachwycam się akurat tiramisu, więc skąd wniosek, że potępiam w
czambuł wszystko, co włoskie? Więc nie masz w co wierzyć albo nie - cala

20. Data: 2007-08-24 23:27:32

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca pisze:

> "Że włoooooooooskie?" :-)))

A gdzie czambuł?
;-P

> Dziękujmy Włochom za Bonę! ;)

Przede wszystkim. To był najlepszy nabytek.

> [...]

Chwalę
Re: drink
Wekowanie - prosze o pomoc:)
Sałatki a wahadełko